Subject: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)

2010.03.02. 10:35 mailvadasz

From: ballala56@imail.hu
Date: 2010/02/16
Subject: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Szervusz Dezsőkém!
 

Balla Alajos vagyok, a Kiadótól. Talán emlékszel, rendszergazdája voltam a Maros utcai irodának, aztán - mivel tanult szakmám meteorológus - Afganisztánba mentem, egy mezőgazdasági projekt mellé "időjóskodni". Nem egy életbiztosítás az a vidék, nekem elhiheted, de jó pénz volt, szó se róla.
 

Most azért kereslek, mert emlékszem, hogy Te értékesítési vonalon mozogtál, és én is hasonló üzleti vállalkozásba vágtam bele.
 

Rá is kérdezek egyenesen, Dezsőkém! Cápa vagy? Harapsz a sikerre? Megragadod az alkalmat és nem ereszted, amíg be nem kebelezed? Ha mindhárom kérdésemre IGEN a válaszod (de legalább kettőre), beszélnünk kell. Nagy pénzről van szó, nekem elhiheted!
 

Harapj és hajrá!
 

Alajos (Gyereali, ahogy a Kiadónál hívtatok viccesen)

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/16
Subject: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
 

Szevasz Gyereali!
 

Emlékszem, mekkora döbbenet volt, hogy bevállaltad azt a FAO-s melót. Mit is akartatok, kukoricát, meg búzát a sivatagban? Hát öreg, nem gondoltam volna, hogy visszajössz! (Akkoriban mondjuk reméltem, mert a Bookinvoice annyira döcögött, hogy hatszor kellett befoglalni valamit, mire megjelent az SAP-ben, a jutalékok meg nagyon nem akartak felfutni, de mindegy, a srác, aki jött helyetted, elég ügyes volt...)
 

Amúgy persze, nyitott vagyok bármire, tudod, egy jó saleses miben számol - JUTALÉKBAN! Most a Moore-nál cápáskodom, nem megy rosszul, de soha nem mondok nemet, ha pénzről van szó! :D
 

Mi az üzlet? Küldj részleteket!
 

Hegde (Salesdezső)

 

From: Balla Alajos
Date: 2010/02/18
Subject: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Szervusz Hegde!
 

Ez a beszéd! Tetszik, ahogy ráharaptál!
 

Személyesen kellene találkoznunk, mondjuk eljöhetnél jövő kedden a Szintmítingre, ott lesz a Coach-om, meg négyen-öten a Level-emről, igazi Cápák, én is még csak tanulok tőlük, de neked ismerős lesz a közeg.
 

(Örülök, hogy a Levente gyerek olyan hamar betanult a Kiadónál, nem adtam volna érte egy lyukas garast sem, frissen végzett egyetemistaként. Nem volt sok időm, hogy átadjam neki a tapasztalati tudást, de ezek szerint jól sikerült.)
 

Ráérsz akkor kedden?
 

Harapj és hajrá!
 

Alajos (a Gyereali a régi időket idézi, ma már más vagyok, hívj így Te is, kérlek)

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/18
Subject: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
 

Mi a termék, Alajosom?
 

D.

 

From: Balla Alajos
Date: 2010/02/19
Subject: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Dezsőkém!
 

Nem email-téma, nekem elhiheted. A termék működik! Kedden mindent megtudsz!
 

Alajos

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/19
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
  

Ali!
 

Ezt mondtad a Bukira is, és a jutalékom fele lemaradt többször is! MI A TERMÉK?
 

D.

 

From: Balla Alajos
Date: 2010/02/22
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Dezsőkém!
 

A jutalékod csak akkor maradhatott el, ha rosszul vitted fel az üzletet a rendszerbe! Úgy ismertem, mint a tenyeremet! Voltak ugyan trükkjei, meg okozott néha meglepetéseket, de biztos volt, mint a nyári zápor!
 

Egy egészen speciális pénzügyi termékről beszélünk, amit a Vezércápák tudnak értékesíteni a Bátor Makréláknak (így hívjuk a lakossági befektetőt, ez egyfajta pszichológia)! Az üzlet neked való, ha Cápa vagy és nem ismered azt a szót: "visszavonulás". (A "körbeúszás" technikája pont erről szól, tapasztalatról, rafináltságról, és az időzített lecsapásról. Ez NEKED VALÓ, hidd el!)
 

Gyere el holnap, mindent megtudsz és ragadozó leszel!
 

Harapj és hajrá!
 

Alajos
 

ui.: Pörölycápa szinten vagyok, ha tetszik, te is ott kezdhetsz, és nekem elhiheted, a Tigriscápa, majd a Nagy Fehér szint tényleg karnyújtásnyira van!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/22
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
 

Pöröly Ali!
 

A szárazföldi attackod a ragadozóság előtt hogy sikerült egyébként? Afganisztán búzamező lett aknamező helyett?
 

MONDJ TERMÉKET, bazmeg, ne idegesíts fel! (Sejtheted, hogy nem leszek cápa, ha csak gumimatracok lebegnek a vízen!)
 

D.

 

From: Balla Alajos
Date: 2010/02/23
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Dezsőkém!
 

A sivatagban én sem tudtam esőt facsarni! (De jó pénz volt, nekem elhiheted, olyan jó, hogy Bátor Makrélaként beletettem ebbe a fantasztikus üzletbe, szóval nem a levegőbe - akarom mondani, óceánba - beszélek!)
 

19:00 Nexxt Business Center, Kék szoba, ma. Várlak!)
 

Alajos

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/24
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
 

Alikám,
 

eljöttem a felénél, mikor rájöttem, hogy mekkora MLMes szart fényeztek ott! Bocs, de betette a kaput az arc, amelyik cápauszonnyal a hátán szónokolt!
 

Hülye vagy? De most komolyan, EZEKKEL dolgozol? (Az, hogy az első sor cuppogott, amikor a cápás ember rákérdezett, mit csinál a zsákmány, hát már ne haragudj, mindent elmondott a brigádról!)
 

Hagyjuk, jó?

D.

 

From: Balla Alajos
Date: 2010/02/24
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Szervusz Dezsőkém!
 

Láttam, hogy elmentél! Ezek szerint te nem vagy Cápa! Sajnálom... (Jövő kedden még megpróbálhatod, ha addig megérzed a vér szagát!)
 

Alajos

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/24
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
 

Vérali!
 

Te mi vagy, bazdmeg? Mert rendszergazdának cuppogó nyelvhal, bazdmeg, amikor gond volt a Bukival, csak gúvadt a szemed, meg lógott a nyelved!
 

A sivatagba sem szakajtottál vizet, szárazcápa!
 

Ragadozó, ja! Inkább bajuszos zsírhal, bazmeg! Felejtsél el a hülyeségeddel!

 

From: Balla Alajos
Date: 2010/02/26
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Hegedűs Dezső
 

Dezsőkém!
 

Tévedsz! De majd rájössz, mikor kettéharap az élet! (Előtte jelentkezz, TALÁN segítek...)
 

Alajos

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/26
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Sharkbusiness (Üzlet cápáknak)
To: Balla Alajos
 

"Alikám!"
 

Holnap nem fog esni? Mert akkor napszemüvegben indulok, lúzer fasz!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/01
Subject: Cápaveszély!
To: Volecz Márton
 

Marci!
 

Ne lepődj meg, ha betámad az öreg Gyereali még a kiadótól, egyet javaslok, modd neki, hogy "Ússz tovább, Halajos!" (Csak hogy értsd, valami piramisbiznisszel támad, ahol Fehér Cápa lehetsz! :DDD )
 

Cső,
 

Dezső

 

From: Volecz Márton
Date: 2010/03/02
Subject: RE: Cápaveszély!
To: Hegedűs Dezső
 

Szevasz Dezső!
 

Én hoztam a Sharkmoney-hoz, tudom miről beszél. Nagy Fehér egyébként, én azon a szinten vagyok!
 

Szevasz!
 

Marci

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/02
Subject: RE: RE: Cápaveszély!
To: Volecz Márton
 

Ne bassz! És mennyi a lóvé?!

142 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dezsomail.blog.hu/api/trackback/id/tr471801918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rav Antal 2010.03.02. 10:40:22

Bazmeg Desző, életed biznisze!

vincere 2010.03.02. 10:50:00

na lehet, h. mégis ráharap?
én már Ali 2. levelében levettem, h. ez MLM, Dezsőnek is rá kellett jönnie még a találkozó előtt.
a vége a legjobb megint :)

nfmate 2010.03.02. 10:51:27

Legnagyobb, pláne a vége :-D

raves · http://mindennapramese.blog.hu 2010.03.02. 10:53:08

ez kurva jó, nekem elhiheteted. Cápali.

R. · http://macskanyelv.freeblog.hu 2010.03.02. 10:58:26

én nem találtam a net-en Sharkmoney nevű céget.
pedig be akarnék szállni ebbe a tuti bizniszbe.

írjak esetleg direktben Alajosnak?

casaubon 2010.03.02. 11:00:29

a kollégáim már megint nem tudják, min röhögök úgy, hogy potyognak a könnyeim. a cápauszonyos szónoknál kis szünetet is kellett tartanom :D

Mr. Pink2 2010.03.02. 11:08:39

Ha Dezső mégis belekezd, az attitűdjével hamarosan visszaminősítik ebihallá. :)

Uszonyatosan jó lett ez is.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.03.02. 11:16:43

Ezt elég kulturáltan intézte Dezső. Bizotsan fáradt.

Exchange_student (törölt) 2010.03.02. 11:27:11

cápauszonnyal előadni

mekkora már :))))))

amúgy határ szar szánalom az összes ilyen MLM bullshit...

messze elúszom mellettük

Cápa-e vagy?!
Muhahhahahahaa

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.03.02. 11:28:20

Ne ugorjatok nekem, de nem értem a sírvaröhögős kommenteket... Persze-persze, nem rossz bejegyzés ez sem, jókedvem lett tőle, de hogy potyogjanak a könnyeim... attól azért elég messze van.

Vagy én vagyok besavanyodott pöcs, vagy másnak alacsony az ingerküszöbe?:)

SimiTomi 2010.03.02. 11:28:42

Pöpec! Dezsőt kifogták...

Thresher 2010.03.02. 11:31:10

Akar sokat keresni? Akar sikeres lenni? Akarja hogy hetven szűz szopja le tövig?

Az MLM első körvonalai...

Thresher 2010.03.02. 11:31:51

@R.: Csak ha ráharapsz...

Gróf Úr 2010.03.02. 11:42:24

Minden "Hatalmas Üzlet", ami még vázlatosan sem adható elő telefonba vagy emilben és csakis kizárólag személyes találkozást kíván, MLM. Ezért szoktam azt mondani az ilyen ezer év után feltűnt ismerősöknek, h persze, találkozzunk, igyunk kávét, mondd el, de ha MLM eltöröm a karod, ismersz, megteszem. Na, ezek után általában "sajnos mégsem jó a kedd, de majd kereslek" van :-)
Amúgy kéne Dezsnek egy Szcientológus ismerős is... :-DDD

neked ugatok 2010.03.02. 11:49:48

Dezső nem hazudtolja meg önmagát, mindenkit elküld az anyjába, aztán a küszöb alatt még átsejlik egy hang: "mennyi a lóvé?" :D

négyzet báró · http://utalomazecetet.blog.hu 2010.03.02. 11:59:42

na akkor mennyi a lóvé akkor?

@Imiface: szerintem senki nem sír a röhögéstől a dezső levelein, csak sokan érzik a kényszert, hogy ezt leírják egyszer valahova.
legalábbis én pl fafejjel olvasgatom végig, de ettől még persze vicces eléggé.

ddq (törölt) · http://inda.hu 2010.03.02. 12:07:11

Dezsokem, beszalnek en is a bizniszbe, dobj egy mailt. Vagy majd csorogj ram!

mifolyikitt 2010.03.02. 12:14:06

@Gróf Úr:

Abszolút így van. Nemrég belefutottam sajnos egy ilyenbe, pedig azt hittem el tudom kerülni. De olyan ismerős hívott, akiről azt hittem tudja, hogy nem fogok semmi ilyenbe beszállni, és mivel vállalkozást meg webáruházat emlegetett, én meg ilyesmivel is foglalkozom, gondoltam azt akarnak csináltatni. Aztán persze az első percben kiderült hogy nem. El is húztam az "előadásról" milyen gyorsan csak tudtam. Na az utána következő sms-ek simán beférnének egy Dezső-sms blogba. :D

A lényeg: ha nem mondják el telefonon legalább azt, hogy kb miről van szó, akkor az bizony MLM.

2010.03.02. 12:15:51

@Imiface: nem vagy az.. megmosolyogtat de ennyi épp elég

haruka 2010.03.02. 12:19:50

A legszebb, amikor egy volt évfolyamtárs (akivel két szót váltottál öt év alatt) ismerőse hív fel, és miután szépen megmondod, hogy nem érdekel a dolog, még megkérdezi, hogy mikor hívthat ezügyben legközelebb.

Ni_lovagja 2010.03.02. 12:23:23

Jaj Dezső, nehogy elszalaszd élted lehetőségét!!! Azt lenne izgi olvasni, hogy szervez be másokat. :D

Mokele-Mbembe 2010.03.02. 12:24:34

Engem már sok-sok éve nem akartak ilyen szarokba berángatni. Azt hittem, azMLM-nem már leáldozott, erre tessék, lehetnék akár Nagy Fehér is, ha megfelelő ismerőseim lennének.
Megint egy elbukott lehetőség.

Vágási Matyi 2010.03.02. 12:28:37

"biztos volt, mint a nyári zápor" :D
A vége is betett, gecimód!

tazmanch 2010.03.02. 12:41:00

Megint 2 in 1! Cápauszony, meg cuppogott az első sor!!! Hatalmas! :)
Én márpedig sírvaröhögősen olvasom ezeket, frankón el kell néha bújnom a monitorom mögé a kollégák elől, mert azt hinnék megvadultam.
Biztos alacsony az ingerküszöböm...

2010.03.02. 12:52:15

nekem már vigyázni kell, fapofával olvasni, mert a múltkor röhögtem Dezsőn és bunkó kollégám beszólt, hogy dejóhogysemmidolgom. Na de a következő nap meg őt baszta le a diri.
Szóval vigyázni a nagy röhögéssel.

Comté ex C. 2010.03.02. 13:00:02

Számomra azért fenemód mulatságos, mert a Dezsők közöttünk élnek. Jómagam is ismerek néhányat, és hát Hegedűs Dezső teljes mértékben hozza ezt a dezsőséget. Annyira abszurd, hogy ilyen már tényleg csak a való életben történik meg. Annyira olyan, hogy már-már hihető. Ez a szépsége.

bambamacska · http://blogokhelyett.blog.hu/ 2010.03.02. 13:09:15

na az van, hogy várom, Dezsi mikor kéri meg a kezem, mert simán hozzámegyek, ha aztán életem végéig ilyen elánnal fog majd szeretni, ahogy a leveleiben tolja... :D amúgy ez a cápás sztori adja. a Bátor Makrélák és körbeúszás technikájánál feladtam a harcot. :DDD

belekotty 2010.03.02. 13:10:40

A posztírót és kommentelőket is feljelentem gondatlan veszélyeztetésért!
Vinnyogva fetrengtem a földön a röhögéstől... -))

Archenemy 2010.03.02. 13:14:20

Egyszer én is voltam akkora dezső... elmesélem, jó?

Szóval tudjátok, iwiwen időnként megtalálják az embert, hogy "szia, az adatlapod alapján szimpatikus vagy, most induló vállalkozás, stb, gyere dolgozni".

Ezeknek egy darabig válaszolgattam, hogy kösz nem, és ettől függetlenül jött a következő levél, amiből azt gondoltam, hogy alighanem valami robot küldi.

Egyszer jött egy hasonló levél, amit meg is jegyeztem, hogy milyen okos spamrobot küldte, mert az egyik ismerősömre hivatkozott, de nagyon-nagyon távolira.

Viszont én akkor már harminc órája nem aludtam, kissé ideges lettem, és a válaszlevelemben kb. 6 soron keresztül részleteztem, hogy melyik testrészébe kerüljön a hímtag az ilyen spammer köcsögöknek.

Nyilván beszoptam, ez egy valós meló lett volna, és tényleg az az ismerősöm ajánlott, úgyhogy sikerült totálisan szénporrá égnem előtte is, meg a lehetséges munkaadó előtt is.

A szánalmas magyarázkodó levelem csak a hab volt a tortán.

Gááz volt, na.

uhhh (törölt) 2010.03.02. 13:19:57

ha valaki nem hajlandó elárulni,hogy kokrétan mi a meló,vagy mit kell "eladni",az már nálam alapból bukta.
Az 99,9%,hogy valami piramis szar.
Gyere el majd meglátod,persze..

Eric_Cartman 2010.03.02. 13:21:44

Dezső, most éppen indokolt lett volna az MLM beszervezési kísérlet miatt Vegyi Ali arcából kitépni egy részt és pont most hagyod ki ! ehhh..
Csirke vagy Dezső.

EG0 2010.03.02. 13:24:33

Tegye fel a kezét, aki látott már olyan PowerPoint diát, hogyaszongya:
medencés luxusvilla + luxusautó + bikinis lányok (opcionálisan: köteg pénz, ékszer..)

Mellé pedig az elhangzó mondat:
Gondolkoztak-e már azon, hogy milyen lehet ilyen körülmények között élni?

Nna, akkor most tegye le a kezét, aki ugyan belevágott, de azóta sem él olyan körülmények között. Akinek még fent van a keze, annak várom a jelentkezését. :-)

U.i.: Nem, a panel + suzuki nem lesz elég.

szagergo 2010.03.02. 13:39:07

Ez klassz volt! Monitor mögé bújós. :)

Jeff Vader 2010.03.02. 13:41:56

WIN-WIN szitu ez, Dezsőkém!

hülyegyerek 2010.03.02. 13:58:46

Jóféle, életszagú :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.02. 14:01:40

Dezső, Dezső, életed bizniszét így kihagyni!
cöcöcöcö

szepi79 2010.03.02. 14:38:45

@Gróf Úr: egyébként én kajatra elhinném az ilyen alajos-félékről, hogy ráadásként még szcientológus is... egyrészt, azok mennek bele mindenféle pénzügyi balfaszságokba, aztán próbálják a többi embert is belerángatni, hogy legalább ő 0ra jöjjön ki (mit is szólna elron, ha nem igy lenne), másrészt meg olyan durván be van szűkülve a cápás tematikára, hogy az ijesztő.

fade 2010.03.02. 14:48:16

Zepter, OVB, Brokernet - jól sejtem hogy ezekről szól a mai "téma"? :)

Avatar 2010.03.02. 14:55:02

Az ilyen béna "Cápa vagy?" szöveggel bepalizni akaróktól a hajam is égnek áll.
Mit lehet az ilyennek mondani? "Nem cápa vagyok, hanem ember; kibaszott cápavadász kurva nagy szigonypuskával..."?

LarryUnderwood 2010.03.02. 14:55:07

Kell-e mondanom, hogy olyan, hogy bajuszos zsírhal nem is létezik, tehát...

webmestar 2010.03.02. 15:06:31

Nekem egy kedves ismerősömet próbálja mindig így beszervezni a gyerekkori legjobb barátnője. Csak ilyen ügyben hívja, és néha, havonta 1x vesz tőle egy sampont és akkor egy ideig békénhagyja. a termék meg megy a kukába. Szánalmas, de ez van.
Kedvenc szöveg: Neked munka kell nem állás. Abban a szóban benne van, hogy nem tart sehova. LOL:D

untermensch (törölt) 2010.03.02. 15:09:28

Tudtam az első levélből, hogy MLM-be akarják beszervezni Dezsit. Csodálkoztam, hogy végül elment.

Celtic 2010.03.02. 15:23:55

@Imiface: Nem tudom, de ezen es az elozon en sem rohogok sirva. Jo, jo, nagyon jo, de nem sirvarohogos. Asszem, ahhoz alkalomadtan el kell olvasnom ujra, meg esetleg megegyszer. Akkor fognak leesni azok apro kis nuanszok, amiket most nem veszek eszre es altalaban azon rohogok a legnagyobbat.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.03.02. 15:53:15

Ez bazmeg mekkora jó volt. Tetszett, hogy kivételesen nem Dezső kezdeményezte a levelezést. Az MLM kiszámítható volt, de egyben életszagú is, kb. így szokta betámadni az embert a sok köcsög.

Arvedui 2010.03.02. 17:31:29

Nagyon jó, Dezső most már nem csak okosodik de még másokon is segíteni próbál.
:DDDDD

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.03.02. 17:34:42

Én pár éve szivtam meg...
Mellékfoglalkozásból következően kb havi 200 új embert ismertem meg, illetve ők engem. Az elég egyedi nevem miatt bejelöltek iwiwen, persze a biznic miatt visszajelölgettem őket.
Aztán amikor olyan 1500 "ismerősöm" lett, elkezdett kontrolálhatatlanul ömleni a spam, meg az MLM felhivás, meg a többi lósz*r... töröltem magam, azóta se vagyok fent. Akik ismerik a mailcimemet, tudják hogy ne jöjjenek ilyesmivel.
Bár most a válság miatt megint elszaporodtak a munkanélküli "gazdagok" :/

Belletti Béla 2010.03.02. 17:51:25

Látom, Dezső, már jobban vagy.
Egyébként jól tolod, a cápauszonynál Panna besírt, bár egy ideje nem nagyon csíp téged.
:)

Veder1 2010.03.02. 18:56:14

Dezsőnek találták ki az MLM-et, nehogy kihagyja!

Karma Police 2010.03.02. 19:00:56

"Sejtheted, hogy nem leszek cápa, ha csak gumimatracok lebegnek a vízen!"
:))
Dezsőkém ne szerénykedj, te nem cápa, hanem víziszörny vagy bazdmeg!:)

Rókakígyó 2010.03.02. 20:12:06

@Karma Police: nem víziszörny, hanem vízigörény....

Dr House 2010.03.02. 23:28:11

azt a kurva életbe:D zseniálisan találó

fagzal 2010.03.03. 01:53:40

Háh, kiváló! Ez, meg a timeshare :) Nem értem, honnan jön az a sok hülye ember, akik még mindig megeszik ezt... mert hogy a gerinctelen beszervezők, az oké, azok mindig is voltak/lesznek, de hogy senki nem tanul, sciennet és társai, ugye...

Még valami vallásnak kéne Dezsőt beszerveznie!

Dunyi az Agilis 2010.03.03. 10:14:32

Na végre! Ez hiányzott nekem már a Petya a suliból levelezésnél is! Egy jó kis MLM-balhé!

A szóhasználatért (no meg a "pszichológiáért") külön piros pont. Olyan élethű lett, hogy már szinte várom, mikor kapom meg a fenti első e-mailt valamelyik ezer éve elfeledett balfasz ismerősömtől (hoppá, akarom mondani valami rég nem látott jóbaráttól, hisz emlékszem milyen jóban voltunk, ezért is gondolt most szinte elsőként rám).

gixeres 2010.03.03. 11:42:47

ehehe, ez nemvolt rossz!:-D
Annak ellenére hogy jómagam mlm-ben dolgozom(mondjuk nem hagyományosban). Ez egy fasza példa miért van itthon mlm utálat.
1. a béna mlm-es "üzletkötők" ilyen béna dumával és csalogatással keresgetik az embereket, és még szép hogy elijesztik őket. Ha egy cimbi ilyen szöveggel jött volna hogy cápa, meg kardhal meg stb.:-D, elküldtem volna @-ba.
2. nem tudják az emberek mi is pontosan az mlm.
Hálózat/hálózatlánc építés.
Ezért távol tartják maguktól. Csak az a szomorú hogy ti is(aki ide beírt, de mindenki más is) tagjai vagytok kivétel nélkül mlm hálózatnak. Akkor sorolom: t-mobile, vodafone, tesco, interspar, víz-gáz-villany szolgáltatók, upc, rossmann, Dm, mcdonalds.
Csak nem pénzt kaptok érte, hanem fizettek, mert fogyasztók vagytok...
Csak erről senkisem szól nektek. pedig ígyvan, lehet köpködni, de ez az igazság.
Hallottam még itt hogy piramisjáték.A piramisjáték más mint az mlm. Nemtudom ki írta de a scienet jópélda volt rá. De sajnos ahol most dolgoztok, az is piramis. Szintén nem tudom ki írta de nem is lényeges, hogy nem szabad röhögni mert jön a főnök. Te piramisban vagy. Legfönnt a tulajdonos, alatta vezetők, alatta a helyettesek, kisvezetők, beosztottak. Hoppá, piramis. Sose leszel a tetején, ezt garantálom.
Tehát az mlm is piramis rendszerű, ígyvan, csak az nem mindegy, hogy milyen. 10ből 9 mlm szar, ez tény. Jól megkell nézni mibe kezdesz. Én jól megnéztem hálaégnek(nekem:-D). Nemis szivattak meg. A saját cégem nem fogom itt reklámozni, mert nem célom hogy szkeptikus informatikusok és és WOW fanok leszarozzák a munkámat és mondjanak nekem 5 ismerősüket akiknek nemsikerült az mlm. Én mutatok 50et személyesen, akinek igen!
Üdv.

Gróf Úr 2010.03.03. 12:46:48

@gixeres: "De sajnos ahol most dolgoztok, az is piramis. Szintén nem tudom ki írta de nem is lényeges, hogy nem szabad röhögni mert jön a főnök. Te piramisban vagy. Legfönnt a tulajdonos, alatta vezetők, alatta a helyettesek, kisvezetők, beosztottak. Hoppá, piramis. Sose leszel a tetején, ezt garantálom."
Olyan jó, amikor valaki összekeveri a hierarchikus felépítést a piramis-játék fogalmával. Hát, barátom, sok sikert az MLMhez, amiben vagy, szerintem megtaláltad a helyed :-)

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.03.03. 13:08:02

@Gróf Úr: de a "hálózattal" (tesco stb.) kapcsolatban teljesen igaza van!!! ;) Én pont tegnap hívtam meg 8 barátomat a lakásunkra, körbeültettem őket, és egy flipchart segítségével agitáltam őket, hogy menjenek el a McDonaldsba enni, majd az ELMŰ-től vegyenek áramot!
(??? Miért érzem úgy, hogy gixeres valami nagyon hatásosnak tartott sablonszöveget osztott meg velünk?)

mezítlábasfellebbezés 2010.03.03. 13:45:29

Alajos, bakker :):):) Hogy máshogy hívnák? :D:D:D Nagyon jó a poszt :D:D:D

Forradalmi Falhozállítási Bizottság 2010.03.03. 14:39:06

Halszálka gyűjteményem kizárólag gyűjtőknek eladó, vagy cserélném hidegételutalványra.

Ugyanitt szigony igényesnek eladó!

Csigorin 2010.03.03. 15:07:12

Gixeresnek abban igaza van hogy valahol a telefonhálózat is mlm, ha te mondjuk pannonos vagy, érdekedben áll h ismerőseid ne más szolgáltatóhoz menjenek, mert olcsóbban hívod őket...
Piramisjáték és mlm közt az a különbség alapból, hogy piramisnál a fentiek pénzét az alul újonnan bejövők adják, de maga a rendszer nem termel hasznot. MLM-nél meg van vmi termék. A görénység ott kezdődik ha fizetned kell hogy beléphess meg mittomén milyen szintekre (nagy fehér) ugorhass. Azokba nem kell belemenni akik pénzt kérnek tőled rögtön, mer hogy az neked majd mittoménmilyen jó lesz. Ellenben tény hogy bármely termékkel a piacot így lehet leghatékonyabban és leggyorsabban telíteni, köszönhetően az exponenciális függvény növekedési ütemének... Ha van egy jó termék, ami érdekli(!) az ismeretségi körödet (értsd: nem vmi eladhatatlan bóvli szar, amitől alig bírsz megszabadulni viszont kínodban vigyorosgva ajánlgatod mindenkinek az agyára menve...), akkor elvben nem marhaság a dolog. Csak mivel náluk az emberek ahhoz vannak szokva hogy lépten nyomon átverik őket, nincs bizalom, és így nem is honosodik meg, pontosabban ami meghonosodik az nem bizalomra, hanem hülyeségre épít (mert abból viszont van bőven). Azt viszont senki ne higgye hogy a csurrancseppen jutalék miatt ez a júzernek fogja megérni. Túrót. Az MLMben az a nagy kitalálás, hogy nem kell a főnökségnek marketinget fizetni, hanem egyszerűen az erre szánt pénz egy (KIS) részét visszaforgatja a rendszerbe, a sok "balek" meg mint az őrült maga keresi az újabb "áldozatokat". Mint minden: ha fent vagy jó, ha lent vagy szívás... és nem könnyű felkerülni, akármit is mesélnek az elején.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.03.03. 15:24:15

Engem pár hete hívott fel régi középiskolai évfolyamtársam, akivel a suliban is max köszönőviszonyban voltam. Barátaimtól már hallottam előtte, hogy MLM-ben utazik és őket már betámadta (volt, aki be is nyalta)
A srác azzal kezdte a beszélgetést, hogy mi újság van, régen beszélgettünk. Kicsit paraszt voltam és közöltem vele, hogy nem, mi SOSEM beszélgettünk és így van ez jól. :)

Gróf Úr 2010.03.03. 15:44:54

"Az MLMben az a nagy kitalálás, hogy nem kell a főnökségnek marketinget fizetni"
Ez az "érv" ott bukik meg, amikor utánaszámolsz, mennyi szinten veszik le a hasznot a bentlévők; rögvest meglátod, h a marketing- kisker- logisztikai- etc. költség többszöröse jön még hozzá a termék árához.

2010.03.03. 16:01:56

HOL A MAI DEZSŐ????
Ezért holnap kettőt kérek!

Eric_Cartman 2010.03.03. 17:06:41

@gixeres: Hát te meg kiafaszom vagy ?
Eltévedtél koma. Ez nem az a hely.

Színes Géza 2010.03.03. 21:23:48

@gixeres: Az MLM-ben az a gusztustalan, hogy a termék másodlagos, a vevők behülyítése a cél. Recept: találj ki egy 10 fillér önköltségű terméket, költsél hozzá egy legendát, áruld 1000 Ft-ért, ebből osszál ki 500-at a láncban lévőknek. Rendezz összejöveteleket, ahol a sok potyapénztől magukat üzletembernek képzelő félművelt senkik fos prezentációkkal hülyítik a még náluk is hülyébbeket.

Mylady 2010.03.03. 21:26:51

ez jó volt, az uszonyoson konkrétan felröhögtem :)

@Archenemy: az ilyenekre mondjuk nem kell válaszolni és kész
ha jön iwiw-en egy ilyen hiperszuper állásajánlat, amin rögtön látom, hogy a feladónak lövése nincs arról, mivel foglalkozom (elég speciális), akkor egyszerűen kitiltom az illetőt

mondjuk mióta töröltem az összes lényeges adatomat (iskolák, munkahely, mit csinálok), azóta egyet sem kaptam
ééééérdekes

Mylady 2010.03.03. 21:31:24

egyébként közgazdász volnék, banki vonalon
a saját kollégáim (szintén közgazdászok) között is vannak olyanok, akik lazán benyelik ezeket a zepteres meg hasonló baromságokat és veszik az infralámpát (vagy mit) 200ezerért(!)
utólag meg fogják a fejüket, hogy minek is, mert tulajdonképpen annyira nincs is rá szükség
vagy a vásárlói klubos hülyeségeket, mert közgazdászként(!) elhiszik, hogy meggazdagodhatnak a vásárlásaikból visszatérített fillérekből

gixeres 2010.03.04. 00:18:11

Nem írtam semmiféle sablonszöveget. A saját tapasztalataimat írtam le, mivel én nemvagyok rászorulva hogy itt "gyűjtögessek" embereket. Ahol én dolgozok, senkit sem kell beszervezni, se rábeszélni, és még csak kezdő befizetés sincs (illetve van, de nem kötelező, 0ft-al is elindulhatsz).
MLM.
"A görénység ott kezdődik ha fizetned kell hogy beléphess meg mittomén milyen szintekre (nagy fehér) ugorhass." Ez így igaz, csak ezek nem MLM cégek, maximum annak mondják magukat.
Aki azt hallotta egy előadáson az mlm-ről hogy könnyű és gyors meggazdagodást ígér, az jó szar helyen lehetett.Ugyanis nem így van.
Az emberek 70%-a aki elkezdni, abbahagyja,feladja mert nemtudja jól csinálni, és kitartás 0. 20% keres belőle minimális zsebpénzt, 5% jól megél belőle, és szintén 5% lesz belőle igazán sikeres. Ezek a tények. Egyszerű munka az mlm, de nem könnyű, sőt, nehéz.
Pont mint az edzőteremben. Elkezded 10 haveroddal, 5 már nemjön legközelebb el, 3 bírja 1 hónapig, 2, fél évig, 1 pedig felveszi életmódnak, és jólfog kinézni, és a másik 9 aztgondolja róla hogy neki csak szerencséje volt, meg több ideje, meg erre született, amúgy meg hülyeség és mindenki aki odajár csak az koxol és ezért izmos. A gyengék elkopnak, nem csak mlm-be, mindenbe.
Na jöhet a "te fogyatékos vagy" duma az egyetemistáktól és az árufeltöltőktől!
Fogyózásban ugyanez.

Eric_Cartman 2010.03.04. 07:03:04

@Színes Géza: "összejöveteleket, ahol a sok potyapénztől magukat üzletembernek képzelő félművelt senkik fos prezentációkkal hülyítik a még náluk is hülyébbeket. "
Ezt jobban nem is lehet megfogalmazni.

fade 2010.03.04. 09:16:51

@Színes Géza: ez annyira tökéletes megfogalmazása az MLM-nek, hogy kőtáblára kéne vésni! :) De legalábbis wikipediára vele, azonnal!

gixeres: Mit csinálsz? Hadd halljuk? "Pénzügyi tanácsadó" vagy (OVB, Brokernet)? Gyémánt fokozatú reform szépségápolási termékek értékesítője (FLP)? Méricskéled az emberek antioxidáns szintjét (Zepter)? Naaa, hadd tudjuk meg mi a tuti? OVB behülyítésen én is voltam, tanulságos volt. A reklámfilmben a srác vett magának egy Lamborghini Gallardót. Neked van már? Ez most nem cinizmus, őszinte kíváncsiság...

Az edzőtermes példád aranyos, kíváncsi vagyok melyik hétvégi "továbbképzésen" nyomták a fejedbe, hogy aztán papíron levezetve álmodból felkeltve is tudd.

Eddig hány régi "barátodat" hívtad fel egy "tuti üzleti ajánlattal" KÁVÉZNI? :)

fade 2010.03.04. 09:18:29

De ami a legnagyobb baj:
attól tartok kifogyott a lendület az oldalból. Egyre ritkábbak a posztok, bár cserébe a színvonal még mindig jó! Csak hát el voltunk kényeztetve, hogy minden reggel új poszt volt... :(

Örök kedvenc: a focis. Azon még mindig röhögök ha eszembe jut! :)))))))

e-paraszt 2010.03.04. 10:03:25

@fade: Ne baszkódj velő, ő Jimmy Steel, csak megtanult központozni.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.03.04. 10:16:33

@fade: "Mit csinálsz? Hadd halljuk?"
Állj! Hát nem veszed észre, hogy ő irányít?! Az elejétől fogva készíti elő a terepet! Ezt a kérdést várta! Profival van dolgunk!

gixeres 2010.03.04. 10:47:27

Se pénzügyi tanácsadó nem vagyok, se brokernetes, se flp, se zepter. ÉS természetesen lényegtelen hol vagyok. Nektek legalábbis. Ha most kitalálnék egy új fantázia cégnevet, anélkül hogy ismernétek, fikáznátok. Ezért mindegy.
Az edzőtermi példa se sablonszöveg, hanem kérlekszépen, saját történet. 10haverommal kezdtük, és így 5 év után egyedül vagyok abból a csapatból. Lamborghinim sincs, csak egy sima A4es négykarikásom van(ejj de proli). Ja, és az üzlettársak közül, egy "régi barátom" sincs, mind újonnan megismert ember. Sablon szöveget sose használtam, akármennyire is keresitek benne,bocs:-)

A kedvetekért írok sablonszöveget:
Én az "gmkrdfwef"-nél vagyok. igen tudom hallottatok róla, jót és rosszat is. De rosszat csak biztos azért mert van egy ismerősötök aki rosszul járt vele. A mi üzletünk más mint a többi! ha gondoljátok ezt beis bizonyítom szívesen emailba, de inkább telefonon!
Ka Pál

benyomano 2010.03.04. 10:58:34

MAILVADÁSZ! Postot!!!!!! Elvonási tüneteim vannak!

2010.03.04. 11:14:36

@Színes Géza: Ez tökéletes definíció. Az az ördögi az MLMben, hogy az emberek a személyiségük részévé teszik a cég filozófiát és ettől kezdve személyes megtámadásnak veszik a kritikát. Agymosás.

parpatu 2010.03.04. 11:28:34

@gixeres: Az emberek legtöbbje a sült-galamb váró típus. Nekifog valaminek, legyen az MLM, csillagászat vagy egy fogyókúraprogram, es ha 2 nap múlva semmi nem történik, abbahagyja és majd egy kocsmában röhög a haverokkal, hogy mekkora idiótaság volt ez az egész. Mindenki maga kell megtalálja azt, amit akkor is képes csinalni ha esik az eső, ha hull a hó, vagy ha éppen reggel 5 kor kell ébredni. Ha nincs áldozat, nincs se MLM, se az egész életemben erre vártam nagy lehetőség. Ha a kedvünktől függ, hogy véghezvigyünk valamit, az csak kétnapos túra. Dezső, hogy mindennap írjon..hát ahozz is áldozat kell :)

Gróf Úr 2010.03.04. 11:30:45

@gixeres: hát, ha már így rákérdeztél, bántás ne essék, de proli vagy :-) Aki az autómárkájával próbál érvelni, az ugyanis proli. Arról nem is szólva, h ugye Audiból is van olcsóbb, mint Suzukiból, no meg messziről író netező azt mond, amit akar; de nem is a te személyes kvalitásaid vesézése a lényeg, hanem az, h amit ma hazánkban MLMként nyomatnak, az nagy kalap szar.

gixeres 2010.03.04. 12:42:20

éncsak válaszoltam a kérdésre gróf. Nemírtam le mennyibe került, és aztse, hány hónapos a kocsi. Lényegtelen, itthon mlm gyűlölet van, igazából megalapozatlanul, mivel azok terjesztik hogy szar akik feladták pár hét után( meg persze vannak átverős cégek, sajnos).
Rossz példát lehet hozni mindenre. De ha úgy szarozol le egy autót, legyen bármilyen márkájú, najó, legyen inkább motor hogy gróf ne kössön bele hogy autóval jövök, hogy még kise próbáltad, netán mentél vele 500m-t, akkor azok akiknek jó ideje olyan van és működik, simán csak kiröhögnek. Na ennyit erről. A nagy mlm fikázók gondoljanak bele hány helyen verték át őket eddig éltükbe,vagy csak ahllották hogy valakit átvertek.(kamurendőr, kamu utazási iroda, il fero,újságárus, autóvásárlás, kisbolt). Ebből gondolom nem azt vonták le hogy minden rendőr átverős, minden utazási iroda átver, minden használt/új autó szar, minden boltba rosszul adnak vissza. Azért vertek át mert nemnézted meg jól, mit is veszel, csinálsz. MLM ugyanaz, nem különbözik semmiben minden mástól.Parpatu meg leírta röviden a lényeget.
Többet nemírok ide ígérem, legnagyobb örömötökre

vitek 2010.03.04. 12:54:58

Te gixeres, magyarazd el kerlek mi az MLM. Ezt most nem baszogatasbol kerdezem hanem komolyan. Azt mondod te benne vagy valami rendes dologban, nem valami gagyi atverosben, na de ha igy van akkor magyarazd mar el kerlek hogy mi is az az mlm, mert kulonben csak a gagyisok verziojat fogjuk hallani. Az eddigi hozzaszolasaidbol nekem nem jott at hogy szerinted mi ez, pl a felsorolasbol csak a t-mobile-t es a vodafone-t tudtam elhelyezni a csigorin altal irtak menten, de hogy jon ide a tesco, interspar, víz-gáz-villany szolgáltatók, upc, rossmann, Dm, mcdonalds? De nem muszaj erre a listara fokuszalni, az se baj ha kifejtes kozben az ember rajon hogy a korabbi peldai nem voltak a legtalalobbak, csak mondj legyszi erveket ahelyett hogz analogiakkal jossz mert az eddig engem csak osszezavart.

vitek 2010.03.04. 12:55:59

@gixeres: jaj ne mar hogy 10 perccel elkestem, valaszolj mar erre meg legyszi, eskuszom nem baszogatasbol irtam

Gróf Úr 2010.03.04. 13:04:25

@gixeres: Mesterem, szerintem senki nem kérdezte, milyen autód van :-) Ezt nagy mellénnyel belökted, mint érvet, pedig A4est lehet kapni 150 000 forintért (www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_2.5_tdi-3658696) _is_. No meg egy proli az Aston Martinban is proli, de tényleg nem ez a lényeg. No meg én nem szaroztam le sehol az Audit (szövegértés), csupán leírtam két dolgot: az, h önmagában Audi, nem érték, mert lehet ezer éves roncs; másrészt a fene sem tudja ellenőrizni innen a neten keresztül, h te milyen autóval jársz. Továbbá nem tudhatod, nekem esetleg nem Audim van-e (nem). Vissza a lényegre:
Nem, nem azok terjesztik, h szar, akik feladták; nézz meg jól, én soha ilyenbe bele sem kezdtem és mégis leírom (terjesztem?), h szar; elsősorban a lehúzós/becsapós megszállottak miatt. Ugyanakkor - az MLM mögött húzódó ötlet átgondolása után - bátran ki merem jelenteni, h lehet jó egy MLM, csak 99,9%ban nem azzal akarnak megetetni az ezer éve eltűnt és most felbukkant, buzinesszmenné avanzsált autószerelők és kozmetikusok. Sajnos hazánkban a többség azonnal akar sikereket és nem felépíti az üzletét, hanem holnaptól Hummert akar; az MLMből sem a korrekt, működő példát honosítja, hanem a jogdíjvásárlós szart.
Amúgy ég veled, ezért az öt-hat hozzászólásért kár volt regisztrálnod :-)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.04. 13:05:57

Tegye fel a kezét, aki Alajos első levelénél nem vágta, hogy MLMes fasságról beszél.
Ismét zseniális, egyébként.
Iszonyat jól megragadja ezeknek a teljesen segghülye MLM-es gyökérségeknek a hangulatát.
Eddig egyszer tudtak ilyen előadásra behúzni, azóta ha azt hallom, hogy gyere el, nagy pénz, de egy k*rva szót sem a konkrétumokról, akkor az illetőt már küldöm is el a p*csába.
Mindenki tegyen így. Csak a végtelenül hülyék, MLMeznek (meg akiknek nincsen számológépük).

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.04. 13:09:23

@Gróf Úr: Húbazz tényleg, egy Dezs vs scientológus meccsre még jegyet is vennék.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.04. 13:22:35

@gixeres: Öcsém, ismered a mondást, hogy "házhoz jön a lóf*szért?" Épp azt tetted most. Hogy te itt mit fogsz kapni... :)

Gróf Úr 2010.03.04. 13:34:16

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: megkotrom az archívumomat, talán meglelem T. barátom levelét, amelyik arról szól, h "gyere el ingyenes személyiség-tesztre!" :-D Egy jó hetvenütéses levél-folyam lett belőle, de a mai napig barátok vagyunk, igaz, azóta kilépett az egyházból és volt két év kapcsolatmegszakítása velem, mint PTS -sel :-DDD

benyomano 2010.03.04. 14:20:16

F*szom, nathanp is biztos a belsőséget olvassa. Azér nincs post!

ramalama 2010.03.04. 14:57:08

POOOSZTOOOT A NÉÉPNEEEEK!

tazmanch 2010.03.04. 15:04:36

MLM-nél is van durvább/népbutítóbb: teleshop-os cuccok és a legvadabb -> telefonos játékok, meg jóslás!!! apám, beszarás! és működnek, az a komoly.
Néha leragadok egy-egy ilyennél és csak ámulok és bámulok, ahogy VVanett néz bánatos fejjel, hogyaszongyahogy: "hát senkinek nem kell a 30 ezer forint? senki nem tudja a választ? miért nem hívnak? senkinek nem kellek?"
A háttérben meg villog a stroboszkóp, rángatják a kamerát és szirénáznak.

Mokele-Mbembe 2010.03.04. 15:37:25

@Mylady: ismerek közgazdászt banki vonalon, akit iwiwen talált meg fejvadász...

lofaszjoskasenki 2010.03.04. 16:21:11

mi a faszt csinál dezső egész nap?!?!?!

Celtic 2010.03.04. 17:18:24

@lofaszjoskasenki: Keyt accountol managerileg.
Ne kerdezd, hogy mi a kutyafutyit jelent, nem tudom, en ehhez tul egeszseges vagyok.

Beautyqueen 2010.03.04. 18:18:28

"egyet javaslok, modd neki, hogy "Ússz tovább, Halajos!"
e mondat miatt méltatlan helyzetbe hoztam magam egy megbeszélésen, ahol persze dezsőt olvastam odafigyelés helyett.
kellett nekem.

Celtic 2010.03.05. 06:32:01

@Beautyqueen: En is voltam mar ugy, melohelyen nem volt idom Dezsot/Tardat olvasni, este suliban laborgyakorlat, tehat van net, megnezzuk. Tanarbacsi magyaraz ezerrel, en meg nem birom visszafojtani a rohogesem...

Akvamanta 2010.03.05. 09:25:36

Azért amíg tartott, jó kis blog volt ez. =(

Pantone354 2010.03.05. 10:29:00

Legalább egy búcsúposzt lehetne... Nem nézegetném negyedóránként van-e már új bejegyzés.

Mr. Pink2 2010.03.05. 11:18:40

@Pantone354: Igazad van, bár én naponta max 4-5 alkalommal nézem meg van-e új poszt, de mindegyik alkalom egy csalódás, amikor meglátom ezt a posztot.

Este kínomban a régieket olvasgattam újra. :)

Total Recall 2010.03.05. 11:21:00

@Akvamanta: Nem lesz több elkapottlevél??!!
Nemááá! Esküszöm megkeressük Jimmy Steel-lel a Pipacsban! :D

Akvamanta 2010.03.05. 11:24:24

Bevallom őszintén, függője lettem ennek a blognak, egyszerűen fizikai fájdalmat érzek amiatt, hogy napok óta nincs post. Ez gyengeség de ez van, akinek nem tetszik szopjon faszt.

Peter. · http://enginedesigns.net 2010.03.05. 12:37:32

OFF: nem akarom az 5 percenként ide látogatókat kioktatni, de halltottatok már az RSS-ről? Tök új dolog, épp csak 4-5 éve megoldás a problémátokra.

Pantone354 2010.03.05. 12:49:43

OFF:
@Dale..: Képletesen. Legalábbis az RSS élő könyvjelzőmet is le kell nyitogatnom FF-ban. Vagy csak nem tudom rendesen (ki)használni ezt a szolgáltatást sem...

Peter. · http://enginedesigns.net 2010.03.05. 13:05:33

Pantone: nincs azzal semmi gond, szerintem, ugyanis a blogok olvasása nem mondható kritikus feladatnak, amiről azon nyomban értesülni kell. Elég napi pár alkalommal ránézni hogy van-e valahol frissülés és ennyi, legalábbis szerintem ez a normális használati módja. Magukat elsőzésben kiélőkkel nem foglalkozom. :)

ramalama 2010.03.05. 13:06:36

Nem ér ez így, hogy rászoktattál a napi adagra, most meg 3 napja elvonási tünteim vannak... :(

raves · http://mindennapramese.blog.hu 2010.03.05. 13:48:01

Azt tippelem, valami kuuurrrrrva jó cucc érkezik nemsokára... már dörzsölöm a tenyerem! :)

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.03.05. 14:32:45

Undorító már ez a nyáladzás itt az utolsó 10 kommentben, vannak más nagyon jó blogok is a világon, amiket lehet olvasgatni!!

(mikor lesz poszt?)

hoel 2010.03.05. 15:03:40

Na mivan mailvadász, leteritett a Tarda szindróma?

Ooorsi 2010.03.05. 18:01:20

Mailvadász ráharaptál a nagy üzletre? :D

Rebca 2010.03.06. 17:26:19

Posztot a népnek! Napi háromszor kattolok minimum hogy van-e már valami, ne csináld ezt! :D

Mr. Pink2 2010.03.06. 18:17:39

Kezdek komolyan kétségbe esni...

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.03.06. 19:50:09

A Pipacs lakópark előtt állunk Dezső! Várunk!

orsidee 2010.03.06. 20:07:13

Dezső, talán kettéharapott az élet? Szólj Halajosnak, TALÁN még segíthet! Hol vagy mááár?

Színes Géza 2010.03.06. 20:12:09

mikó lesz má új post?

Sitrep 2010.03.07. 00:21:01

Hagyjátok Dezsőt, kopogtatócédulát gyűjt, független jelöltként indul a választáson!

IV. Bela 2010.03.07. 16:03:03

Jimmy Steel megtalálta a mi Dezsőnket...

Rebca 2010.03.07. 23:47:13

posztot...... posztot....! (fogadjunk direkt nincs, hogy megnézze mennyire vagyunk már rákattanva a cuccra, VAGY valami baj történt vele/valakijével, abban az esetben jobbulást)

WonderCsabo 2010.03.08. 00:20:57

Ha holnap reggel nem lesz pont rád küldöm Nigelt, Jimmy Steelt, és a lakóparki gondnokot egyszerre!

helium 2010.03.08. 17:52:54

@Kulics: phu ,en a pipacs-lakoparktol feloras rohogogorcsot kaptam...es abba kellett hagynom a dezsot...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.03.11. 17:04:31

:-) ez a valóság - én ezzel az emberrel együtt dolgoztam - több helyen is...mindig máshogy hívták, de létezik basszameg...

lelencmalac 2010.03.11. 19:02:41

2 héttel ezelőtt egy kedves ismerősünk könyörgött nekem és a páromnak, hogy menjünk el vele egy ilyen bullshit előadásra, mert egy ismerős csajszija meghívta, és tetszik neki a csaj, nem akar bunkó lenni. No elmentünk édes hármasban. A leghátsó sorba ültünk, hogy ott majd nyugodtan sírhatunk-röhöghetünk. A lapítómon pasziánszoztam vígan, mikor észrevettem, hogy a sorunkban egy tűzpiros kosztümös néni csúnyán néz rám...
A szokásos: fizess be 2-300 dollárt, hozd az embereket, utazást nyersz, meg szépatóó, stb.

Az előadásnak két pontja van, amit imádtam: a rendszeren keresztül utazásokat (pontosabban szállásokat) lehetett nyerni-venni. Azt mondja az előadó: "ne lepődjenek meg, ha odamennek a szállodába a tanúsítványunkkal, és a recepciós, meg senki nemt ttud róla. Mert mi közvetítő cégeken keresztül dolgozunk."

Végül is nem lehúzás :D

A másik kedvenc mondatom (a pasas amúgy is romantikus tájszólással beszélt): "Önnek vannak rabszolgájai?" Így, ahogy írom: ..gájai.

Agyonművelt.

Időnként eltévedek ilyenekre, de csak ha van kávésüti :D

szexésnyúljork 2010.03.12. 16:45:27

és hogy lesz valaki cápából disznó?
mivel a nagy fehér, hát az bizony egy sertésfajta.

reveszandi 2010.03.12. 22:52:10

Az mind semmi, a gyülekezet, az igen! A legtökéletesebb MLM. A pénzt is lehúzza, az agyad is kimossa. A cuppogó nyelvhalon behaltam:)

Nálam is jelentkezett régi ismerős, akivel sosem kedveltük egymást, mégis jó lettem volna.. meg kevésbé régi, akivel emiatt szakadt meg a kapcsolat.

arthungary 2010.07.15. 08:18:44

Sziasztok Dezső fanok!
Próbálkoznék egy kis utánzattal:

-----------------------

FUNNY EGG

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/07/13
Subject: funny egg
To: info@goldenbunnyshop.hu

Tisztelt Hirdető!

A licitera.hu oldalon megnyert termékkel (Funny Egg örömtojás)
kapcsolatban érdeklődnék (felhasználónév HD_King2010, az aukció lejárata előtt 2 perccel ütöttem le) Fizetési módnak az előre utalást választottam -egyrészt mert
sokkal olcsóbb, mint az utánvét, másrészt a számlavezető bankomnál hál'Istennek úgy vagyok, hogy az utalások nem kerülnek pénzembe. Hozzáteszem, így Önök is hamarabb a pénzükhöz jutnak-gyakorlatilag
tiszta bizalmi alapon, hiszen a termék még Önöknél van. Ha jól értettem, DISZKRÉT csomagolásban szállítják ki a megrendelő címére, ugye?

Köszönettel:

Hegedűs Dezső

--------------------------------

From: info@goldenbunnyshop.hu
Date: 2010/07/13
Subject: Re:funny egg
To: Hegedűs Dezső

Tisztelt Hegedűs Úr!

Köszönjük megrendelését.
Őszintén bízunk abban, hogy sok örömöt talál majd a kiválasztott termékben.
(Funny Egg 6db-os örömtojás maszturbátor szett)
A szett árát és a postaköltséget,
(mely tartalmazza az igen diszkrét csomagolás költségeit is) a következő számlaszámra várjuk Öntől:

xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxx

Még egyszer köszönjük, hogy megtisztelt bennünket a bizalmával.

Üdvözlettel:

Nyulasi Szilvia
www.goldenbunnyshop.hu

-------------------------------

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/07/14
Subject: Re:Re:funny egg
To: info@goldenbunnyshop.hu

Kedves Szilvia!

Egy barátom kérésére regisztráltam a licitera.hu oldalon, hogy valakit megvicceljen a termékkel-vállaltam az ezzel kapcsolatos ügyintézést, egyébként jómagam nem élek hasonlókkal.
Barátom észrevétele a következő:
1db funny egg-re licitált(unk), míg Önök a nekem küldött válaszlevelükben
6db-os szettet emlegetnek. Hol a hiba?
(1 darabra van szükség)

Üdvözlettel:

Hegedűs Dezső

--------------------------------

From: info@goldenbunnyshop.hu
Date: 2010/07/14
Subject: Re:Re.Re:funny egg
To: Hegedűs Dezső

Tisztelt Hegedűs Úr!

Nem történt félreértés, a licitera.hu oldalon
kizárólag szetteket hirdetünk, ez a terméklapon egyértelműen fel van
tüntve! A szett megbontása higiéniás
okokból nem lehetséges. Tájékoztatom, hogy úgy vitte el instantáron a terméket,közvetlenül az aukció lejárta előtt, hogy azon volt érvényes licit, így a licitera.hu szabályzata szerint
és a PTK ide vonatkozó rendelkezései szerint is köteles átvenni a terméket.

Üdvözlettel:

Nyulasi Szilvia
www.goldenbunnyshop.hu

---------------------------------

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/07/15
Subject: Re:Re:funny egg
To: info@goldenbunnyshop.hu

Na ide figyelj Nyuszilvi!

EGY darab tojás kell, nem hat! Magasról ívelek a liciterára, meg a PTK-ra!
Teljesen tisztában vagyok a jogaimmal!!
SALE-ez mond neked valamit NyuszNyusz?
Már régen éhenhaltam volna, ha így intézném a dolgokat! Dugd fel magadnak egyenként a tojásokat,hátha így elállnak húsvétig!

Pá,

HD_King2010

------------------------------------

From: penzugy@licitera.hu
Date: 2010/07/21
Subject: 6215487 sz. aukció
To: Hegedűs Dezső

Tisztelt Hegedűs Dezső!

Ön a 6215487 sz. aukció vevői kötelezettségének nem tett eleget.
Mivel az Önnel történő kapcsolatfelvételre irányuló próbálkozásaink sikertelenek
voltak,tájékoztatjuk, hogy a regisztrációkor, az SMS visszaigazolásával megadott, majd később Ön által megváltoztatott kontakt tudakozó szerinti tulajdonosával (MOORE Reklámügynökség Kft.) vesszük fel a kapcsolatot az ügy megnyugtató rendezése céljából.

Tisztelettel:

www.licitera.hu
Pénzügy

---------------------------------------

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/07/21
Subject: 6215487
To: info@goldenbunnyshop.hu,
penzugy@licitera.hu

Tisztelt Cím!

Mellékelem a lcitera.hu 6215487. számú aukciójának(6db-os funny egg szett) kiegyenlítéséről szóló elektronikus
banki bizonylatot. Az összeg várhatóan két munkanapon belül megérkezik Önökhöz.

Tisztelettel:

Hegedűs Dezső

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2010.07.18. 12:44:25

Az utánzat mindig szarabb mint az eredeti! Próbálkozzál inkább saját ötletekkel!

Hegedűs Dezső Hegde 2024.01.03. 13:28:53

@vincere: a 2. leveléből vetted le? Az elsőből kiderült.

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2024.01.11. 20:53:15

@Hegedűs Dezső Hegde:
Dezsőkém drága barátom, nem emlékszel rám? Én vagyok a Gábor a 8/b-ből! Hát én csak védeni próbáltalak annó! De mi van veled, mesélj már valamit, lassan 14 éve nem hallotam felőled! Asszony, gyerek van már?

Hegedűs Dezső Hegde 2024.01.12. 05:48:35

Több is mint kellene, drága testvérem! Zsana terhes, Piroska és Brigosz gyerektartásért üldöz, és már Panna is támad! Elköltözök Új-Zélandra...

Hegedűs Dezső Hegde 2024.01.12. 05:50:13

@Tepsifan: Több is mint kellene, drága testvérem! Zsana terhes, Piroska és Brigosz gyerektartásért üldöz, és már Panna is támad! Elköltözök Új-Zélandra...

Minden levelezés itt van:
dezsomail.blog.hu/2010/02/01/mit_tudunk_mailvadaszrol

Dezsőmail faq

Hegedűs Dezső szeret levelezni. Mailvadász szeret leveleket elkapni. Dezső ír, Mailvadász elkapja és kiteszi ide.
Mit tudunk Dezsőről?
Mit tudunk Mailvadászról?
Levél Mailvadásznak

Mondd ki!

Friss topikok

süti beállítások módosítása