Subject: Énekest keresünk!

2010.03.26. 11:45 mailvadasz

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/21
Subject: Énekest keresünk!
To: funkykommando.hu
 

Funk 'ya!
 

Olvastam a funkymusic.hu-n, hogy énekest kerestek! Nálam Aretha Franklintől Wild Cherry-ig a legjobb zenék játszanak! A legtöbbnek a szövegét is séróból nyomom, régebben karaoke bulikban villantottam, de mostanában nem nagyon éneklek. Azért a Play That Funky Music Wild Boy bármikor menne!
 

Mi a teendőm? Válogatás van? Időpont? (Nem nagyon állnék sorba ezzel a szintű  funkexperience-szel, ami nekem van ;) )
 

Peace & Funk
 

HD (Édzsdí, tuti név egy frontembernek!)

 

From: Funky Kommandó Bulizenekar
Date: 2010/03/22
Subject: RE: Énekest keresünk!
To: Hegedűs Dezső
 

Szia Dezső!
 

A meghallgatások 2010. március 30-án 18-22h között lesznek a próbatermünkben. Cím: 1112 Barnóczky János u. 69., alagsor. Petee-t keresd! (dobos+zenakarvezető)
 

Annyi még, hogy white boy, ami a Wild Cherry nótát illeti, a nevedet meg már foglalja a tévégyártás. De ne csüggedj, ha úgy alakul kitalálunk valamit! (Illetve van nyomtatott dalszövegünk a funkalyrics.comról!)
 

Sorban állás sajnos van. :(
 

See you later, alligator
 

Baka - Funky Kommandó

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/22
Subject: RE: RE: Énekest keresünk!
To: Funky Kommandó Bulizenekar
 

Hoppá, Baka, azért te is meg vagy tévedve! A See You Later, Alligator bőven a funky-korszak előttről van! Konkrétan rocky. Mindegy. A white boy-t amúgy vágom, de szerintem mostanában érdemes lenne wild boy-ként tolni, tudod, felesleges kelteni a feszültséget!
 

Szerintem pörgessük fel az ügyet, küldök csatolva egy mp3-at, ahol a "Love is in the Air"-t éneklem rá a zenei alapra. Az amatőr házi stúdiómban készült, de szerintem bemutatkozónak tökéletes. Küldök még egy fotót, ahol négernek vagyok öltözve egy házibulin. (Ne a mikrofonfej parókát nézzétek, csak a kiállást. Szerintem színpadképes! Mit gondolsz?)
 

Ha ezen felül kellene mutatnom valamit, időpontra szívesen elmegyek a próbaterembe! Valamikor a végén, amikor a plebs már lement.
 

Ezekkel készülök:
 

 - Car Wash
 

 - Kiss (Prince, egy oktávval lejjebb)
 

 - Sex Machine (az örök sláger)
 

Peace & Funk
 

DH (ejtve díédzs, talán ez jobb is!)

 

From: Funky Kommandó Bulizenekar
Date: 2010/03/23
Subject: RE: RE: RE: Énekest keresünk!
To: Hegedűs Dezső
 

Szia!
 

Elég széles a repertoárunk, a lényeg, hogy bulizenéket játszunk, ebbe Bill Haley is belefér hüllőstül. :D
 

Meghallgattam, amit küldtél, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a nóta az eredeti hanggal megy. :( Jó mp3-at küldtél?
 

A képen amúgy melyik vagy? (Rövid vagy hosszúujjú ing? Ketten vagytok parókában)
 

Igazából mindegy is, mert Petee véleménye számít majd nagyon, szóval mindenképpen el kellene jönnöd a meghallgatásra. Fix időpont nincs, mindenki jön, ahogy tud, és zenei kíséret nélkül kell 1-2 nótát elénekelni.

 

See you later, alligator (most már remélem, érted!)

 

Baka - Funky Kommandó

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/23
Subject: RE: RE: RE: RE: Énekest keresünk!
To: Funky Kommandó Bulizenekar
 

Jó nevet írtál alá, Baka?!
 

Nem Kopasz véletlenül? Ne legyél már ilyen szolgalelkű, kicsit hass oda a zenekarban! Rád bízták a HR feladat recruiting (toborzás) részét? A kiválasztást, ami szakmailag érdekes, meg pont a dobos viszi?!
 

Te gitározol, nem? Az sokkal előrébb van a zenekar-hierarchiában, állj ki magadért! (Ez olyan, mintha nekem egy Junior Key Account diktálna, meg csicskáztatna bent... KIZÁRT!)
 

Az mp3-on ott kapcsolódom be, hogy but it's something that I
must believe in and it's there when I look in your eyes
, mert előtte nekem elég magas. De a váltást nem is hallani, mi? Na látod, erről beszélek!!! (Aztán az eredetit meghagytam a refrénben, love is in the air, love is in the air, oh-oh-oh, stb... hogy halljátok mennyire hasonló a hangszínünk a fickóval.)


A képen meg balról a második vagyok, szerintem elég egyértelmű!
 

Szervezd akkor le nekem a külön időpontot - de akkor már hangszerelve nyomjuk, mint egy rendes próbán! Gitártabot küldjek a Car Wash-hoz? (Kicsit gyorsabbra is vehetnénk, rockosabb riffekkel, a csajok attól megőrülnének az első sorban, koncert után meg csak rájuk kellene mutatni, te, te, te meg te! Bazze, Baka, most jövök rá, én erre születtem! Yeah!)
 

Funk up in the ass!
 

DH

 

From: Funky Kommandó Bulizenekar
Date: 2010/03/24
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: Énekest keresünk!
To: Hegedűs Dezső
 

Helló!
 

Figyu,
 

1. a dalban egyszer sem te énekelsz!
 

2. Car Wash szar, nem játszuk!
 

3. nem tűnsz frontember-alkatnak!
 

4. mindenképpen Petee dönt!
 

5. gyere el, ha gondolod, és győzd meg a csapatot személyesen!
 

See you later, alligator,
 

Baka

 

From: Harangozó Tünde
Date: 2010/03/25
Subject: Negyedéves terv
To: Hegedűs Dezső
 

Szia Dezső!
 

Pantó Sanyi (Sales Dir.) üzeni, hogy a Q2-es tervedet add le nekem ma négyig!
 

Lásd, milyen rendes vagyok, kapsz tőlem extra határidőt, holnap reggel 9. De akkor egy lattéval gyere a Beanz&Cuptól! (Elviteles, egy pötyivel)
 

Köszcsipuszcsi!
 

Tünde
 

Harangozó Tünde - Junior Sales Key Account Assistant, Moore

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/25
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Énekest keresünk!
To: Funky Kommandó Bulizenekar
 

Elmentek ti apátok flitteres-terepruhás buzinéger faszára YMCA-t visongani a ravatalán!
 

Komolytalan banda! Csicskáztassátok a pörölypusztai diszkó első sorát, ne engem!
 

Csá, D.
 

ps.: A Car Wash az egyik legjobb, amatőr majmok!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/03/26
Subject: RE: Negyedéves terv
To: Harangozó Tünde
 

Szia Tündi!
 

Délutánra tudom leadni! Hozzak muffint is? (Diétást esetleg?)
 

Hálásan köszönöm!

 

Dezső

 

 

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dezsomail.blog.hu/api/trackback/id/tr771869791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mucsesz 2010.03.26. 11:51:09

Dezso egy hangember, hang nelkul :D

2010.03.26. 11:55:52

Ne máááár! Se fotó, semmi?
Hol a katarzis?

Snake_Ey3s · http://jokerdes.blog.hu 2010.03.26. 11:59:10

"Elmentek ti apátok flitteres-terepruhás buzinéger faszára YMCA-t visongani a ravatalán!"

hát ezen behugyoztam xD

Krunpli · http://www.mobilize.hu 2010.03.26. 12:08:17

Én azon fosok be, hogy minden részletre maximális figyelem hárul, lásd lyrics-kereső honlapról bemásolt szöveg más színe és betűtípusa.

De az egész brilliáns :D

Rókakígyó 2010.03.26. 12:20:35

Várjuk a Tündis sztorit... Dezsi a régi, hamar felkapja a vizet... Érthető, ha kell a q2 terv, az engem is idegesítene.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.03.26. 12:28:57

@Viner Spicli: A képen amúgy melyik lenne Dezső? A rövid kockás inges, vagy a hosszúujjú? :)

A Junior Key Account visszacsengése pedig zseniális.

Vudulány 2010.03.26. 12:38:10

"Ez olyan, mintha nekem egy Junior Key Account diktálna, meg csicskáztatna bent... KIZÁRT!"

"Délutánra tudom leadni! Hozzak muffint is? (Diétást esetleg?)"

Valaki nem tudna Dezsinek kölcsönözni egy gerincet?:D

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.26. 12:46:58

A 'Hozzak muffint is?' helyett inkább
a 'Hozzak fánkot is?'-t javaslom :)

CsakLóri 2010.03.26. 12:48:36

Mailvadász!
A csatolmányokat is bennhagyhatnád...
Már úgyis megsértettél minden személyiségi jogot. :)

jason_voorhees 2010.03.26. 12:54:39

nem úgy ismertem meg dezsőt, mint aki magáénak hazudja az eredeti dalt, de mindig meg tud lepni :)

remélem, lesz valami "harangozzanak anyádnak, harangozó tündi"-poén, amikor elpattan a q2-es beszámoló kapcsán

denx 2010.03.26. 12:55:14

csicskáztatás! Ötös! :D

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.03.26. 12:59:27

Mellékszál tökéletes. És imádom, hogy Dezső mindenhez ér...

hoel 2010.03.26. 13:20:18

Nagyon jó, de a " Mi Hétvégénk" akkora csúcs volt, hogy nehéz lesz túlszárnyalni.

Celtic 2010.03.26. 13:31:35

Akkor megint hulyeseget kerdezek:
Mi a fasz az az Key Account Manager?
A Juniort ertem (amar rajottem, hogy a Senior/Junior nem eletkorra vonatkozik :), szoval a poen ertheto.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.03.26. 13:32:15

Dezső bazz, csoda, hogy nem az alagsorban dolgozol ezzel a hozzáállással. Egyáltalán hogy a francba jutottál junior pozíció fölé? Ez még egy asszisztenstől is szánalmas lenne, nem hogy egy key acc.-tól. Na jó, gyere el, kapsz egy seprűt, és a próbák alatt takaríthatod a krimót. ha jó vagy, még egy sört is kaphatsz, de aztán kuss legyen, te e-mail hero!

Borcsika 2010.03.26. 13:33:11

Amilyen jó volt a tegnapi, no ez olyan szar..

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.03.26. 13:37:10

hosszú idő után megint valami a kezdőbejegyzések színvonalán

É2I 2010.03.26. 13:37:48

Dezső, az egód fenomenális! De miért nem hajtod el azt a kis asszisztenst?
Vagy van olyan jó, mint a pipi belező?
;P

pannonfunk 2010.03.26. 13:58:13

Meghallgattam volna Dezsőt a próbán. Azon röhögök, hogy egyszer még a kilencvenes években kerestünk énekest egy zenekarba, és tényleg jöttek ilyen arcok ilyen egóval :)

mr.guargumi 2010.03.26. 13:59:16

Ehe, na igen a színészet után itt volt az ideje, hogy a zeneiparban is felbukkanjon a mi Dezsőnk:))

Héttörpe (törölt) 2010.03.26. 14:08:06

@Vudulány: "Valaki nem tudna Dezsinek kölcsönözni egy gerincet?:D"

itt a hangsúly a "diétáson volt". Patikamérleggel kiszámított bemérés.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.26. 14:22:33

Na ezen beszartam!
ketten vannak a képen

"A képen meg balról a második vagyok, szerintem elég egyértelmű!"

Ááááh

Emberke · http://ketely.blog.hu/ 2010.03.26. 14:24:32

Dezső a diszkó és funky zene koronázatlan királya.

Ha én egyszer ennyi önbizalommal és ilyen egóval rendelkeznék mint, nevezett H. D., akkor lehet..... hogy nem szeretném magamat:)

Emberke · http://ketely.blog.hu/ 2010.03.26. 14:26:07

@Vudulány:

Dezső nem egy jellem bajnok, de hát vegyük tudomásul azt a tényt, hogy mindannyian Dezső köpenyege alól bujtunk ki....

jobbos 2010.03.26. 14:26:40

@Celtic: Key Account Manager = kiemelt ügyfelek kapcsolattartója

2010.03.26. 14:39:26

@Celtic: kay account manager, akik az ügyfelek farkát szopogatják, annak érdekében, hogy a tetves cégüktől rendeljen a nagybecsű ügyfél valami ótvaros szart. A junior azt jelenti, hogy most pottyant le a tojáshéj a fenekéről és még kurvakeveset keres és mindenki őt csicskáztatja. Ő meg Dezsőt :)

jobbos 2010.03.26. 14:41:48

@Kulics: de csak a kiemelt ügyfelekét szopogatják :)

angantyr 2010.03.26. 14:47:23

@Noname Cowboy:
"A képen meg balról a második vagyok, szerintem elég egyértelmű!"

Ja, én is itt hördültem fel. :)

reveszandi 2010.03.26. 15:08:27

Ez a szép fordulat:

Te gitározol, nem? Az sokkal előrébb van a zenekar-hierarchiában, állj ki magadért! (Ez olyan, mintha nekem egy Junior Key Account diktálna, meg csicskáztatna bent... KIZÁRT!)

Szia Dezső!
Pantó Sanyi (Sales Dir.) üzeni, hogy a Q2-es tervedet add le nekem ma négyig!
Lásd, milyen rendes vagyok, kapsz tőlem extra határidőt, holnap reggel 9. De akkor egy lattéval gyere a Beanz&Cuptól! (Elviteles, egy pötyivel)
Köszcsipuszcsi!
Tünde
Harangozó Tünde - Junior Sales Key Account Assistant, Moore

Szia Tündi!
Délutánra tudom leadni! Hozzak muffint is? (Diétást esetleg?)
Hálásan köszönöm!
Dezső

reveszandi 2010.03.26. 15:10:20

jaaa, és hétfőn ott leszek, hátha Dezsi is sorbaáll:)

LionOfZion 2010.03.26. 15:11:02

Dezső mindenhez ért pásszámeg:D
És még a dzsuniorszélszkéjakontaszisztens is nyalatja de azért a muffint vinné... szolgalelkü vagy Dezsikém:D

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.03.26. 15:28:02

Na ezért érdemes olvasni a kommenteket is - nemtűnt fel elsőreh Tünde a junior. Persze a Dir. nevében csicskáztat :D

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.26. 15:56:31

A Car Wash nem is szar, csak nyálas.
Nyomják helyette inkább a Brick House-t.
Funk Yeah!

Amúgy Dezs hogyan lehet olyan poziban, ahol ügyfelekkel kerülhet kapcsolatba?
Inkáb valami minőségbiztosítós állás feküdne neki, ott lehet bzmgelni egész nap. Sőt, elvárt.

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.03.26. 16:06:47

Dezső,

a rocksztár-jellemzők felsorolásából kihagytad, hogy nemrég már egy vidéki groupie-t is sikerült összeszedned...:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.26. 16:16:45

EPIC BAZMEG! Wild boy, és minden, Tündivel együtt. Annyira kellemetlenül éreztem megint magamat, vérciki ez a Dezső. Majdnem minden mondata olyan, amiért ütnek egy zenekarban. Esküvőt vállalna Dezső?

tazmanch 2010.03.26. 16:24:10

Jó vót, jó vót, de azért a tegnapi Piroskásat nehéz lesz überelni.
Meg vártam volna valami Dezső buktát a végére, h nem tudja időben leadni a Q2-őt és dráma van, vagy valami.
Mostanában DH (ejtve díédzs) a nyerő oldalon áll. Furcsa.

Celtic 2010.03.26. 16:25:42

@jobbos: Ah, koszonom. KKV-nal dolgozok, akkor azert volt ismeretlen (elotte meg a MAV-nal, fizikai beosztasban).
Szoval van ezer ugyfel, aki mondjuk havi 100e Ft-ot otthgay a cegnel es van mondjuk 10, aki havi 2 millio folott, akkor erre szolgal a KAM, aki ezekkel kulon kapcsolatot tart. Hmm, ez nagyon nem nekem valo allas :(

Celtic 2010.03.26. 16:27:41

@tazmanch: Mondjuk, nalam a vadaszos-benzinkutas az eddigi csucs. Aztan (talan) a szolarium. Bar, a legelso sem rossz a hullaval :) Na, akarhogy is, mind jo a maga modjan :)

Ni_lovagja 2010.03.26. 16:27:49

Még szép, hogy diétás muffint vigyél!
Azért megnéztem volna Dezsőt a színpadon :D

kisebbik rokk 2010.03.26. 16:28:09

Én már múltkor, a Piri-levelek után is azt hittem, ezt nem lehet fokozni. Most is azt hiszem. Nagyon fáj, nagyon sajog, csak így tovább!

H3rold 2010.03.26. 17:17:47

Köszcsipuszcsi. :D

the játszótér · http://thejatszoter.blog.hu 2010.03.26. 18:23:40

Ravatalon az "I'm gonna live forever" a tuti a Fame előadásában.

kicsinadal 2010.03.26. 21:52:55

dezső kemény. kőkemény.

Bezmag 2010.03.27. 02:17:51

Kedves Dezsőkém,

Elementáris, átütő, mindent vivő dramaturgiai szinopszis!

Bár, jobb lett volna dramaturgiailag kedves Dezső, ha lett volna legalább egy dupla vagy tripla csavar.

Pl. kiderül, hogy Pantó Sándor sales dir. úr a banda frontembere, vagy Harangizó Tünde vokalista és szürke eminenciás, esetleg zsüritag.

Nem akarok beleugatni, sőt, főleg kifejezem nagyrabecsülésem, de a zsenialitás ilyen fokán már lehetne egy két rendes csavart is adni a történteknek?

Mert mit látunk itt?
A gyenge casting (Dezső egy szánalmas fasz) mellett egy szar sztorit, akkor már legyen csattanó is bazdmeg?

Ezt most komolyan, miért, nekem kell elmondanom? Elmagyaráznom? Ennyire nem lehetsz értelmetlen!

Nem is mennék tovább, de megirnám a bankszámlaszámom, hogy ide küld vmi kis lét, bazdmeg, ugye nem hiszed, hogy ingyen majd olvasom a blogodat ezentúl..?

Sőt mi több, a csak azérft nem buzizlak le, mert attól félnék, hogy tetszem!

Bezmag!

(mielött :-) vki félreérti, próbáltam kicsit azonosulni.)

Rókakígyó 2010.03.27. 10:55:56

@lunatik: Így biztos nem: ez a karakter ostoba erőszakos. D meg okos, erőszakos. Szerintem céget kellene csinálnia és maszekben nyomni a kreatív szakmát.

lunatik 2010.03.27. 11:39:28

@Rókakígyó: ennyire Begbie is okos.
pl. " - Jól van már! Csönd legyen!
A kiscsajt megvágták, és
senki nem megy el addig,
amíg ki nem derül,
melyik seggfej volt."

Dezs egyebkent egesz masmilyennek jon le sajat sztoriai alapjan, mint masok altal elmondva ugyanaz. pl. bulis-klubos-ingyenCD sztori.

Thresher 2010.03.28. 19:43:46

"A képen meg balról a második vagyok, szerintem elég egyértelmű!"

Lál, elég egyértelmű hogy a 20 éves osztályfotón melyik vagyok, mert egyértelmű.

LionOfZion 2010.03.28. 20:39:36

@lunatik: ez az öreg Sikonya Gyula (szlenglog)

Meg se próbáld azonosítani Dezsivel mert villan a vascső

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.03.29. 10:30:15

Mondjuk, azért a diétás verzió felajánlásával szerintem Dezsőnek csak sikerült bevinnie egy kis alattomos visszaszúrást is ennek a Tündének..:)

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.03.30. 10:24:33

Tündi megvolt már Dezsőnek? Egyből más lenne a hangnem :D

rusty 2010.03.30. 16:20:07

Az eddigi legjobb.

"Ez olyan, mintha nekem egy Junior Key Account diktálna, meg csicskáztatna bent... KIZÁRT!"
aztán a levél. :D

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.04.01. 10:28:18

Ez milyen mar, hogy enekelni azt nem akar, egy orig mp3at kuld.

I Am Not A Robot 2021.12.31. 11:35:04

"A képen meg balról a második vagyok"
azaz jobbról az első?

Dezsőmail faq

Hegedűs Dezső szeret levelezni. Mailvadász szeret leveleket elkapni. Dezső ír, Mailvadász elkapja és kiteszi ide.
Mit tudunk Dezsőről?
Mit tudunk Mailvadászról?
Levél Mailvadásznak

Mondd ki!

Friss topikok

süti beállítások módosítása