Subject: Megalázó eset az 505-ben

2010.02.08. 07:14 Mailvadász

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/31
Subject: Megalázó eset az 505-ben
To: info@club505.hu

Tisztelt Klubmenedzsment!

A Clubbing Net weboldal és ismerősök ajánlása alapján kerestem fel első alkalommal klubjukat. (Ha nem bánják, koromból és a klub jellegéből fakadóan tegezésre váltok mostantól.) Az előzetes tervek alapján ismerősökkel érkeztem volna, de az Urak végül egy házibuliban ragadtak - állítólag egy ikerpár kihagyhatatlan ajánlata miatt, amit nehezen hiszek, de ez mindegy - így végül egymagam indultam klubjuk szombati programjára, ahol a korán érkezőknek ajándék "505 Funks You Hard" CD-t és welcome drinket ígért a beharangozó. Érkezésemkor (21:55) a portaszolgálat a bejárat előtt hógolyózással múlatta az időt, a csatából nekem is kijutott, amit - egyébként felirat nélküli - pufidzsekim megtévesztő (értsd: a portaszolgálat tagjainak ruházatához távolról hasonlatos) kinézetének tudtam be. Közel hat percnyi várakozás után a portaszolgálat egyik tagja végül hozzám lépett és megkérdezte, hogy kit küldjön ki. Értetlenségemet látva a "melyik pultosgádzsihoz jöttél" kérdéssel folytatta. Mikor jeleztem, hogy az esti programra jöttem, fennhangon odaszólt a kollégájához (minden valószínűség szerint a portaszolgálat vezetőjéhez), hogy "a gyerek a buliba jött, beengedhetem"

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/31
Subject: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: info@club505.hu

(véletlenül leküldtem e-mailem elejét, ezúton küldöm a panasz további részét.) Végül beengedést nyertem Klubjukba, ám arra a kérdésemre, hogy az ajándék CD-t hol vehetem át, csak a "faszom tudja, elfogyott, mehetsz befele" nyers választ kaptam. A klubban rajtam kívül négy fő tartózkodott, mikor a kabátom elhelyezése után a ruhatárban megérdeklődtem, hogy vajon ők kaptak-e a beharangozott ajándék CD-ből, nemleges választ kaptam. Ezek után a bárpult felé vettem az irányt, ahol egy kolléganő kínai levesnek látszó (tésztás, mikrózható)vacsoráját fogyasztotta, és érkezésemkor kurta "picit vársz" kijelentéssel intett türelemre. A hölgyet férfi kollégája , aki egy söröshordót gurított végig a söntésen (azt hiszem a bárpult belső szekciójának ez a pontos neve), Andi néven nevezte. (For the record)

Miután úgy ítéltem meg, hogy az ajándék welcome drink kikérése akadályokba ütközik, a mosdó felé vettem az irányt. A férfimosdó előtt szolgálatot teljesítő asszony váratlan udvariatlansággal "össze ne brunyáld nekem a falat" felszólítással engedett dolgomra, elhaladtomban még hallhattam, hogy frissen takarította és máris jön egy "rezgőfaszú", aki összebarmolja. Természetesen vigyáztam a tisztaságra. Visszatérve a bárpulthoz, Andi végzett már spontán vacsorájával, így bátorkodtam érdeklődni a beharangozóban ígért welcome drinkről, érdeklődésemre az "elfogyott" választ kaptam. Természetesen a klub telítettségéből következtetve kétségeim támadtak, miket kulturált hangnemben meg is osztottam Andival, kitérve arra, hogy tapasztalatom alapján, melyet ő is igazolhat, ha körbenéz, mindösszesen négy vendég tartózkodik a klubban, valamint megérdeklődtem, hány adag (pohár) pezsgőt terveztek welcome drinkként kiosztani a közönség soraiban. Válasza, mely szerint "egyet és aki megnyerte, már hazament" nem elégített ki. Az ajándék CD-re vonatkozó kérdésemnél hasonlóan a fiktív vendégre hivatkozott, "elvitte, aki a pezsgőt itta" kijelentéssel. Ekkor már joggal érezhettem átverés áldozatának magam és valóban mondhattam olyat, ami a helyzet ellenére sem lehetett indokolt. Mindenesetre innentől kezdve felgyorsultak az események, rövid szóváltást követően éreztem, hogy hátulról megragadnak, illetve erőteljes ütést mérnek a vesémre, és a következő pillanatban két biztonsági ember vonszolt végig a tánctéren a bejárat/kijárat irányába. Elképzelhető, hogy a tarkómat is érte ütés, mert a következő, amire emlékszem, hogy egy hóbuckán fekszem és hideg van. Magyarul: ki lettem dobva. Ezen felül mintegy 20 perc várakozás után kaptam meg a ruhatárban leadott kabátomat, gúnyos "takarodjál köcsög" felszólítás kíséretében.

A következők kivizsgálását kérem: a., a portaszolgálat miért szórakozik munkaidő alatt? b., hány darab ajándék CD és welcome drink kiosztását tervezték a közönség körében, c., megengedett-e az étkezés a személyzetnek munkaidőben, d., kapott-e ügyfélkezelési instrukciókat a mosdónál szolgálatban lévő hölgy, e., mindennapos-e az erőszakos fellépés klubjukban, f., megnevezhető-e a felelősök köre. Kérem, hogy a történtek ismeretében vonják felelősségre mindazokat, akik hibáztak!

Köszönettel,

Hegedűs Dezső

 

From: Kerékgyártó Patrícia
Date: 2010/02/01
Subject: RE: Megalázó eset az 505-ben
To: Hegedűs Dezső

Tisztelt Uram!

Megkaptuk levelét, melyben panaszával kapcsolatban ír, ám jómagam (Kerékgyártó Patrícia eseménymenedzser) a mail-ben valós panaszt nem találtam. Remélem minden megoldódott és jól érezte, illetve érezteD magad klubunkban!

Üdv,

Patrícia

505 - Ahol lehetsz Valaki!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/01
Subject: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Kerékgyártó Patrícia

Kedves Patrícia!

Nem, nem éreztem magam jól. Hogy miért? Csatoltam panaszom második részét!

Kérem (kérlek) vizsgáld ki a panaszt és jelezd a retorziókat!

Üdv,

Hegedűs Dezső

egy csalódott Vendég

 

From: Kerékgyártó Patrícia
Date: 2010/02/04
Subject: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Hegedűs Dezső

Kedves Dezső!

Azon a hétvégén, mely után leveledet írtad, a biztonsági szolgálat vezetője szerint hat portaesemény történt, ebből három a bárpultnál. Az eset belövéséhez tudsz adni egy leírást magadról? Miben voltál, mi történt, ilyesmi? Aztán utánanézek, válaszolok, take it easy!

Patty

505 - Ahol lehetsz Valaki!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/04
Subject: RE: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Kerékgyártó Patrícia

Kedves Patty!

Hímzett fehér ing, kőkoptatott farmer. Azt, hogy mi történt, szerintem részletesen leírtam, kérlek olvasd figyelmesen!

Várom a megoldást, üdv,

D.

egy csalódott Vendég

 

From: Kerékgyártó Patrícia
Date: 2010/02/05
Subject: RE: RE: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Hegedűs Dezső

Kedves Dezső!

A következőt derítettem ki: nyitás után egy Vendég - sajnos a leírás illik Rád - szóváltást követően egyik Pultoslányunkat fenyegette, majd copfja után kapott, behajolt a pultba és az ott tárolt jégkockákkal megdobálta kolléganőnket. Ez alatt eltört két talpaspoharat. Klubunkban az ilyen erőszakos viselkedés nem megengedett. Sajnálom, hogy megtörtént az eset, mi mindent megteszünk a kulturált szórakoztatásért, amihez Neked is, mint Vendégként, alkalmazkodnod kell, pont a Te igényes és kulturált szórakozásod érdekében.

Megértésedet köszi, várunk az 505-ben, tudod, a hétvége nálunk kezdődik!

Üdv,

Patty

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/05
Subject: RE: RE: RE: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Kerékgyártó Patrícia

Kedves Patty!

Igen, elveszthettem a fejem. De csodálkozol?! BTW az ajándék CD-s kérdésemre még várom a választ!

D.

 

From: Kerékgyártó Patrícia
Date: 2010/02/05
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Hegedűs Dezső

Kedves Dezső!

A 100 darab ajándék CD-t (DJ Sümmy - 505 Funks You Hard) 23:30-tól hosstesseink welcome drink kíséretében kiosztották. Mikor is jöttél? Hogyhogy nem jutott? Nem értem :(

Patty

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/05
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Kerékgyártó Patrícia

Patty!

KORÁBBAN! Mindegy, nem maradt véletlenül a CD-ből?

 

From: Kerékgyártó Patrícia
Date: 2010/02/05
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: FW: Előző levelem folytatása - Megalázó eset az 505-ben
To: Hegedűs Dezső

Dehogynem! Elküldjük vagy átveszed a portán legközelebb?

Patty

505 - Ahol lehetsz Valaki!

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dezsomail.blog.hu/api/trackback/id/tr871738292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bugkiller 2010.02.08. 09:19:56

Hátbakker. Te tényleg CSAK a potya pia és az ötvenforintos cd miatt mész be valahová bulizni...? Eszemfaszom megáll. Ezzel együtt persze a pultosbuxa ne legyen bunkó és a szekus ne verekedjen, hanem tartson rendet. Ettől függetlenül ez egy szánalmas sztori mindkét részről.

bugkiller 2010.02.08. 09:22:41

Egyébként meg:
A club505.hu domain név még nincs regisztrálva.
(Forrás: domain.hu)
Árulja el nekem valaki, hogy levelezik egy nem létező domainhez tartozó postafiókkal?

bugkiller 2010.02.08. 09:26:40

Értem. Kamu az egész, az összes itt szereplő post.
Eeeeeeeeeeehhhhh...
Így jár, aki picit is komolyabban veszi az olyan blogokat, mint ez.
Lehet röhögni.

bugkiller 2010.02.08. 09:28:09

Értem. Kamu az összes itt szereplő post.
Így jár, aki komolyan veszi az olyan blogokat, mint ez.
Lehet röhögni.

FaBRiK 2010.02.08. 09:36:56

1. Te egy fasz vagy. Egyrészt milyen barátok, akik lepattintanak? Másrészt hogyan lehetsz annyira hülye, hogy bemész egy olyan helyre, ahol már a bejáratnál így fogadnak? Harmadrészt ahogy az "elfogyott" szót meghallod, írsz a panaszkönyve.
2. Az első (két) leveled után is úgy gondoltam, hogy te egy fasz vagy, hogy nem hívtak ki a rendőrséget, de később kiderült, hogy amíg a válaszadó hölgy nem világított rá, hogy gyakorlatilag garázdálkodtál egy szórakozóhelyen (el tudom képzelni, hogy már az elején milyen stílust adhattál elő), addig volt csak igazán megnyerő a stílusod.

És ezek után még mindig a 2 Ft-os CD-n lovagolsz. Hát így biztos sikeres ember leszel. Nem csodálom, hogy a haverok egy szombat este lepattintanak.

Kakula Zé 2010.02.08. 10:06:21

Nagyon jó!
Bár nálam a narancsos viszi a prímet az összes közül.
Ne hagyd abba!

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.02.08. 10:06:55

aki sorban all egy klub bejaratanal, az nem lehet sikeres ember.

emlekszem, anno a flyerz magazinhoz csatoltak ingyen promoCD-t, az emberek tizesevel vittek haza..

Tungus 2010.02.08. 10:08:35

Dezső! Leszedtem piratebay-ről a cédét, ha kell oda tudom adni.

égafater 2010.02.08. 10:13:33

nem is gondoltam volna, hogy a blog stílusával duplázni is lehet.

itt tényleg érdemes végigolvasni a kommenteket, ki kezd el gyanakodni, hogy fake...

:)

gyutyka 2010.02.08. 10:13:48

Nagyon jó! Nehogy Te is abbahagyd!

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.08. 10:29:47

Én is kérhetek cd-t. Andy a pultos lányról esetleg fotó:)))

sipp 2010.02.08. 10:31:57

nem hiszem bakker a kommenteket :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

isauranak gyujtes, bonyek?

Lee&a 2010.02.08. 10:32:50

Imádom ezeket a leveleket. :O)

Palmer Eldritch 2010.02.08. 10:40:49

@sipp: Dezsőnek barátnőre :)
Respecta Dezső!

petyya 2010.02.08. 10:41:09

Huh legközelebb én is úgy fogok buli helyet választani hogy hol dobnak meg a 100 forintos pezsivel és hol kapok olyan ajándék cd-t amiből jó pohár alátétet lehet csinálni!
De ahogy olyavstam a válasz levelezést abbol kiderül hogy a balta arcú vendég megtépte a pultos kislányt amit szerintem sehol nem néznek jó szemmel! Szerintem tedd össze a két kezed / hogy bele szarhassak / hogy ennyivel megusztad! Igazi gyökér lehetsz! Ha annyira kell az a fostalicska cd akkor miért nem töltöd le te nagy tudású??? Este 10 kor milyen buliba mentél??? Tini disco???

uitstekend 2010.02.08. 10:45:05

@FaBRiK: Túl sokat tetszik homárt olvasni/kommentelni, nemde? ;)

SimiTomi 2010.02.08. 10:50:13

Hmm, ez azért nem sikerült olyan erősre, sajnos...

sing-lee 2010.02.08. 10:54:38

@bugkiller: én már az első kommentednél nagyon röhögtem :)

az ügynökhal álla 2010.02.08. 10:56:02

nathanp, Mester! Ez a blog méltó az összes többi munkádhoz! Hrabal Vonnegut és Rideg segíítenek Neked nyílván fentről! Köszönjük!

almeer 2010.02.08. 11:01:54

@petyya: Nem vetted észre, hogy ez az egész csak POÉN??? (vicces írás, humor stb.)

a katona fehérben 2010.02.08. 11:06:29

Charlie Babbit megnyomorgatta a nyakamat :-) (+1 a narancsos posztra)

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2010.02.08. 11:18:58

sírok
ezt van aki komolyan veszi? Ááááááá, a magyar netezők hülyébbek, mint gondoltam... (természetesen tisztelet a kivételnek...)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.02.08. 11:53:44

Dezsőt nem értem, a többi poszt alapján nagyon kemény gyerek, sok tapasztalata van az agresszió terén. Nehogy pár kuveros leverje! Itt valami bűzlik, szerintem hagyta magát.

@petyya: @FaBRiK: Egy kis hajhuzogatás miatt leütni valakit nem fair, hol az arányosság? Az ingyen CD elmaradása meg tényleg felbaszhat valakit, én megértem Dezsőt.

rákotraráapöszegöbre 2010.02.08. 12:59:53

Ez most télleg nem lett a legerősebb, de szerencsére a kommentek kihúzták a szarból.
Briginek nem írt mostanában Dezső?! Köcsög Nigel miatt kell járnia ilyen prosztó helyekre szerencsétlen Dezsinek... Ahelyett, hogy kiment volna az egomi busszal a Horájba pávázni vagy a Panorámába, ott kaphatott volna velkam pnoráma koktélt is...

Füredi 2.0 (törölt) 2010.02.08. 13:06:24

5 perc alatt lettem függő, az egész környezetem Dezső-leveleket olvas.

Vudulány 2010.02.08. 13:24:38

@rákotraráapöszegöbre:
én is Brigit várom, az lesz ám a celebrity deathmatch:)

domiNick (törölt) 2010.02.08. 13:39:20

z 505-ben funkyt nyomnak, nem technot.. főleg dj sümmy

BIRS 2010.02.08. 13:46:22

Zseniális!

ez a Blog tényleg Dupláz
némelyik komment olyan, mintha maga DEZSŐ írná :-))

rákotraráapöszegöbre 2010.02.08. 14:02:26

@domiNick: DJ Sümmy Patty-t nyomja nem funky-t...
505 - Ahol lehetsz Valaki! :)

FaBRiK 2010.02.08. 14:20:00

@uitstekend: Ha észrevetted, te is ott vagy... :-)

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2010.02.08. 15:08:40

Szerintem a kommetezők többsége fake. Máskülönben sokkal tobb hülye ember van, mint az elviselhető volna.

Máskülönben az 505 csak tízkor nyit, így téged 21:55-kor nem engedhettek volna be, de legalábbis rajtad kívül más vendég nem tartózkodhatott volna a teremben. Nagyon sajnálom, hogy valótlan történetekkel próbálod átejteni az élelmes, figyelmes és értelmes olvasóidat.

Celtic 2010.02.08. 15:09:27

@BIRS: :) En is azt neztem, a post durvabb vagy a kommentek, de asszem, ez a helyes megallapitas: a kommentek egy reszet is Dezso irja :)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.08. 16:52:32

Istenem Dezső te mekkora lémer állat vagy...

Érdekes módon én kaptam cédét is meg welcum drinket is.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.08. 19:19:07

@piréz vitéz / plüssmacsó: welcum drink :)) Remélem, ízlett :D

Az egyébként teljesen mesterséges, hogy míg egy koncerten vagy fesztiválon simán 7-től éjfélig lehozod azt az ívet, amire igényed van, és utána ha van kedved, csinálsz egy második műszakot, mind szórakozásban, mind tudatmódosításban; addig a táncos szórakozóhelyen éjfélig senki nincs, és előbb szépen otthon bebaszik mindenki. Ezért lehet az, hogy nagyobb a forgalma a ZP-nek, mint a Rionak. Valószínűleg a nyaraóhelyek érthető napirendjéből öröklődött ez a napirend, de akármekkora fasz Dezső, joggal gondolta, hogy 10-kor történik valami, ha előtte még csak színházban és felolvasóesten járt. :)

phranxinatra 2010.02.08. 20:40:08

Ez nem volt erős??? A rezgőfaszún 5 percig folyamatosan röhögtem.

a_mark 2010.02.09. 09:44:47

Kár hogy az egész 1. kamu 2. koppintás
itt az eredetije: www.27bslash6.com

teddyde 2010.02.09. 10:30:21

@rákotraráapöszegöbre: Sümmy vok, Patty meg egy kurva, már rég a portafőnököt szopja, nem engem...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.09. 13:33:38

@nosferato:

Nem vót rossz, Anditól kaptam személyesen. :)
(For the record.)

@a_mark:

Télleg? So what?
Amúgy kösz a linket, cool.

airween 2010.02.09. 14:11:04

"véletlenül leküldtem e-mailem elejét"
ez odabasz... :)

külön kiemelve:
- maga a "véletlenül"
- "leküldtem"

Celtic 2010.02.09. 16:09:11

@airween: Igen, engem is megfogott. Mintha sajat magamat olvastam volna, en szeretem ennyire felcserelni a betuket :)

Winston Smith 2010.02.09. 20:06:37

@izomtibor: Véletlenül nem te basztad ki ezt a csiribiri parasztot az 505-ből? Vagy esetleg az ogre?

rákotraráapöszegöbre 2010.02.09. 22:06:12

@teddyde: A patty olyan mint a brigi, egy kurva!

ivady 2010.02.12. 14:27:33

@izomtibor: Te is ász vagy, de most Deső a menő!

ivady 2010.02.12. 14:29:38

@a_mark: Mit károgsz, koppints Te is, Dezsőből akár 100-at is szívesen olvasunk! :)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.14. 04:45:36

@kIára:

Mi vagy te, tanárnéni? Hogy Dezső rakná beléd a dzsekket.

kIára 2010.02.14. 12:27:25

@piréz vitéz / plüssmacsó:
uttyan, mégcsak a kedves mamám se. oszt mihez is kezdhetnék egy rezgődzsekkel?
tegye csak análba, akarom mondani amálba, mint lét a kanálba.

HaKohen 2010.02.14. 16:29:58

@kIára:

Halálba! (kergetsz ezekkel a rímekkel)

vincere 2010.02.15. 19:41:43

b+, itt még a kommentelők is a kedvenc bloggereim...
az első jónéhány komment méltón illeszkedett a blog lelkivilágához :)

FaBRiK 2010.02.22. 17:23:37

@Levéltáros: Hát ő bizony beugrott a pult mögé és megtámadta a pultost. Ha én lettem volna a biztonsági őr és a kolléganőmet egy idióta barom megtámadja, akkor lehet, hogy végigverem a kijáratig, majd a hajánál fogva húzom vissza, hogy a vért feltöröljem vele.

De mivel az én fizikai adottságaim a billentyűzet nyomogatásában kimerülnek, így ez a veszély senkit sem fenyeget. :-)

FaBRiK 2010.02.22. 17:25:13

@kIára: most akkor kinek is? :-)
Egyébként meg ha felhúz valakit egy elmaradt 200 Ft-os CD, hááát.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.02.23. 16:10:47

@Winston Smith:
Ha az ogre lett volna, akkor már nem lenne 505 se :D

zséroskenyér 2010.02.24. 20:37:28

besírtam bazmeg, főleg azon, hogy elküldte véletlenül az első felét :))) amúgy csak most találtam rá a blogra, zseniális, végigolvastam már az utolsó betűig. de a kommentekből arra következtetek, hogy ez a poszt volt az első, ami főoldalas lett :)
"a gyerek a buliba jött, beengedhetem" - sírok, komolyan! :DDD

Celtic 2010.02.25. 21:24:44

Most jovok ra, mar itt feltunik Dezso maganyossaga (ami aztan kicsucsosodik a szulinapi partyban), hiszen ket haverral ment volna, de azok "veletlenul" egy hazibuliban ragadtak :)

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.03.04. 20:41:31

Figyelj, Dezso, homarra irtal mar? Ott kellett volna kezdeni!

:D

IndaMuncher 2010.03.25. 17:56:05

"Igen, elveszthettem a fejem. "
Ááá ez a fordulat! :D

De jót röhögtem, KÖSZI!

Jenő ciki sztorijai · http://jenociki.blog.hu/ 2017.11.23. 22:53:13

"(Ha nem bánják, koromból és a klub jellegéből fakadóan tegezésre váltok mostantól.)" - aztán magázódik tovább

PöcRöfJönMegyTesziADolgát 2020.06.08. 16:13:35

"az Urak végül egy házibuliban ragadtak - állítólag egy ikerpár kihagyhatatlan ajánlata miatt, amit nehezen hiszek, de ez mindegy - így végül egymagam indultam klubjuk szombati programjára"

"a csatából nekem is kijutott, amit - egyébként felirat nélküli - pufidzsekim megtévesztő (értsd: a portaszolgálat tagjainak ruházatához távolról hasonlatos) kinézetének tudtam be"

"egy kolléganő kínai levesnek látszó (tésztás, mikrózható)vacsoráját fogyasztotta"

"egy söröshordót gurított végig a söntésen (azt hiszem a bárpult belső szekciójának ez a pontos neve)"

Egyszerűen imádom, ahogy Dezső elveszik a totálisan érdektelen részletekben :)

Amúgy ez nem volt ojan lyó, még csak le se kurvázta Pattyt.
többet ért neki az 50 Ft-os cd.
És még ki se fizette a két talpaspoharat, amit összetört.

nahelloka 2023.12.19. 01:24:17

TALPASPOHÁR jaj nekeeeeem :)

Ez a Patty amúgy teljesen fogyatékos

Dezsőmail faq

Hegedűs Dezső szeret levelezni. Mailvadász szeret leveleket elkapni. Dezső ír, Mailvadász elkapja és kiteszi ide.
Mit tudunk Dezsőről?
Mit tudunk Mailvadászról?
Levél Mailvadásznak

Mondd ki!

Friss topikok

süti beállítások módosítása